nomercy15 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 hei..en kompis av meg sa at han hadde hatt cpuen oppe i over 100 grader uten at det skjedde noe...er dette mulig? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ja, skjer vel bare hos amd siden intel har varmebeskyttelse. Men dette er skadelig så fiks maskinen noe helvetes fort Lenke til kommentar
genesis Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 trodde dem gidde etter ved 85C grader kameraten din har sikkert ikke sagt hele sannheten... eks. minus grader farenheit eller at disse tall ble tatt fra en software som.... viser feil. Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 kanskje det var en bug i programmet han brukte...eller at sensoren er mongo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-gjmTLx Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Trenger ikke være bogus det nei. Har selv oppnådd 98++ grader Celsius på en eldre T-Bird 750Mhz, og den fungerte finfint i 2 år etterpå i hjemmeserver. Velger å si 98++ fordi maskinen hengte seg opp en stund før jeg oppdaget dette, og bios rapporterte 98 grader etter restart. Hovedkortet var av merket Abit, og jeg kan da vitterlig ikke huske at Abit noen gang har hatt feilrapportering av temperatur i bios...kontra Asus f.eks. som jo har hatt disse plagene. PS! Grunnen til at jeg til slutt skiftet den var at selve cpu-kjernen var sprukket og en del av kjernen (liten bit av det ene hjørnet) manglet pga. hardhendt montering i stupmørket med telt uten nistepakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå