Toni28 Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Hei, Hvor kan jeg finne en lignende script til studienett.net En man fra midtøsten ba meg å fikse en lignende script til studienett.net men kommer jeg ikke på noen når jeg googler. Så kan dere anbefale noen bra script som kan vare lignende til studienett.net Endret 20. mai 2014 av Toni28 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hva slags script er det du er ute etter? Spesifiser hva slags funkjsonalitet du er ute etter, det er veldig vanskelig å forstå hva du ønsker. Nysgjerrig på hvordan denne mannen fra midtøsten kan be deg om å gjøre det, er dette en betalt jobb? 1 Lenke til kommentar
Toni28 Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Han vil gjøre samme som kan man gjøre på studienett.net Hos studienett.net betaler man kun 79 kr. så får man tilgang til 10 nedlasting. Dersom man ønsker å ha mer nedlasting enn 10, så fornyer du VIP enda mer med 79 kr ekstra så kan du fortsette å lastned enda mer enn 10 nedlastingen. Det er ett sted hvor elever letter etter oppgaver og veiledning på fleste fagene, og deretter man kan lastned feilene som kan være i hjelp med skole oppgaver. Også bruker kan også laster opp filer til andre bruker, og får man poenger for det. Endret 20. mai 2014 av Toni28 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg kjenner ikke til noen "script" med den spesifikke funksjonaliteten, men jeg kan lage det om du betaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå