Serengeti30 Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hei,lurer på om andre også har problemer med den plassflappen i mangel av bedre ord, som beskytter usb lading og simkortet. Hos meg er den meget vrien å få på plass, faller hele tiden ut av sin plass. Såpass irriterende at vurderer å klippe av hele greia, men levere den inn først, må nesten være en feil. Nesten som om den ikke passer helt 100%. Ikke hatt problem med forrige xperia z, og ikke problem med luken på høyre siden på denne mobilen heller. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Hos meg er den både enkel å lukke som åpne. Lenke til kommentar
Serengeti30 Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 Takk. Får levere inn da og få ny telefon Lenke til kommentar
Serengeti30 Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 En ting til. Er det noen spesiell måte en skal trykke den inn? Tenkte om jeg kanskje gjør feil, selv om ansatt ved telebutikken hadde vansker også han på denne luken på min telefon. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Nei, legger den litt sånn på plass over åpninig, så presser forsiktig inn, så glir den på plass av seg selv, går veldig enkelt hos meg. Går så lett at det virker som det ikke er mulig og gjøre det på noen annen måte, mulig det kan variere litt fra telefon til telefon, men det virker som om noe er galt med din. Har du en lokal sjappe du kan gå innom som har den utstilt ville jeg gått innom og sammenlignet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå