Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan noen fortelle meg hva han vil`med meg

Anbefalte innlegg

En mann kan fint like en dame uten å konstant kommunisere, det er først når han ikke svarer når du kontakter han du trenger å bli bekymret. Som jeg alltid sier, menn er ikke interessert i kvinner for gode samtaler.

Hadde vært greit om du snart ble voksen og begynte å skjønne at menn og kvinner ikke er to forskjellige svært definerte båser der alle følger samme mønster og er like. Selv tenker jeg overhodet ikke på denne måten, tvert imot er jeg overhodet ikke interessert i kvinner jeg ikke kan ha gode samtaler med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde vært greit om du snart ble voksen og begynte å skjønne at menn og kvinner ikke er to forskjellige svært definerte båser der alle følger samme mønster og er like. Selv tenker jeg overhodet ikke på denne måten, tvert imot er jeg overhodet ikke interessert i kvinner jeg ikke kan ha gode samtaler med.

Da er du jo ikke nødvendigvis ikke så uenig. Hovedårsaken bar tiltrekningen er ikke gode samtaler, men det kan likevel være et krav. Så,

pen?

ja->

Kan ha gode samtaler med?

ja-> sex.

nei-> stikk av.

nei->ingen tiltrekning.

Lenke til kommentar

En mann kan fint like en dame uten å konstant kommunisere, det er først når han ikke svarer når du kontakter han du trenger å bli bekymret. Som jeg alltid sier, menn er ikke interessert i kvinner for gode samtaler.

Så det beetyr med andre ord at han holder meg på gress til sommerferien da når vi skal møtes? Faen heller.

Anonymous poster hash: c7988...609

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Husker han ikke eskalerte da vi møttes heller, hahaa... tror han var litt sjenert der. :) En gang skrev han "Tenker på deg... neida, bare kødda".

Anonymous poster hash: c7988...609

Virkelig? Jeg hadde knulla han bare for den setningen hahaha!!

Endret av pille
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

I en annen tråd skrev du at du lurte på hvorfor man ikke bare venter til det betyr noe ;)

TS: kanskje han har lyst til å bli bedre kjent og se hva det fører til? :)

Pille driver bare og drar til alle mulige tråder for å utreagere sinnet sitt over eksen sin...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...