AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hei Jeg møtte en gutt for noen uker tilbake da det var fellesferie. Kjemien var ok, og vi hadde det forsoet hyggelig sammen... Han studerer på andre siden av landet, så det er jo veldig trist. Husker jo også at han prøvde å få tid til å treffe meg selvom han hadde travle dager her i ferien. Han bor i områet mitt og kommer hjem igjen til sommeren... vi skal møtes når han kommer tilbake, og jeg gleder meg allerede til å se han igjen. Sinnsykt teit egentlig. Vi snakker sammen noen ganger på meldinger, og han periodevis flink md oppfølgingsspørsmål. så gikk det fleeere dager uten kontakt, så jeg gadd heller ikke sende noe. Plutselig spurte han om jeg hadde en fin dag for 2 dager siden. svarte ja, og hva med han. Han sa det samme tilbake, og vips stille. Hva faen... jeg har vært veldig flørtete med han, så det er ingen tvil om min interesse for han i hvert fall. Ja, jeg har tatt initativ flere ganger. Holder han meg på gress? Jeg vet at han synes jeg er søt.. Anonymous poster hash: c7988...609 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Alt har ikke en baktanke, er bare ikke alle som er like "needy". Hva med at han bare har mye å gjøre feks? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Det var nylig en liknende tråd her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1580400 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Du virker en smule needy og desperat Ts. Det er kjipt for deg om han blir stille i noen dager altså? Hvordan er denne fyren forøvrig? Hvor godt kjenner du han egentlig? Hva om du traff han i virkeligheten en dag og han ville konfrontere deg om diverse? Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg liker en god konfrontasjon, og da spesielt når noen oppfører seg tåpelig og/eller har mishandlet noen bekjente av meg f.eks... Hvem vet, kanskje det hadde vært fint om dere fikk renset lufta mellom dere? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 Ja, kanskje jeg virker litt needy... vet ikke. Er det needy å være flørtete? Blir gutter skremt av slikt? Dessuten, var jeg veldig rolig og avslappet da jeg var hos han. Det samme med han. Virker som en snill fyr, smart og ordentlig... skjønner jo at det ikke kan bli noe forhold mellom oss uansett pga avstanden pr dags dato, men fuck.. har bare møtt han en gang, og jeg liker han. HAHAHA, hva er galt med meg. Flaut Helt ærlig gutta, hvis dere liker en jente, så tar dere vel kontakt? Hvis man liker noe, så vet man bare det og lurer ikke... eller kan dere bli tilbakeholden hvis dere liker noen? Jeg har opplevd gutter har tidligere sagt "jeg er ikke i din liga, du er for fin for meg..." og deretter dumpet meg. HÆ! Anonymous poster hash: c7988...609 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Hehe. Det virker som han er smart, snill og ordentlig... Hva hvis det er slik han prøver å fremstå bare og skjuler alle andre sider av seg, før det helt uten forvarsel en vakker dag plutselig bare smeller... Og vedkommende viser sitt sanne jeg, som du selvsagt ble overrasket over for han prøvde jo å gjøre alt for å fremstå som Mr. Nice Guy frem til da. Hørtes dette kjent ut?Og da spørs det vel bare om hvor naiv en var i utgangspunktet. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Prøver du å si at alle er sosiopater til det motsatte er bevist? 1 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 At alle er? Nei. Men man burde likevel ta visse signaler alvorlig. Og jo mer vedkomne prøver for alt i verden å overbevise andre om at en er kjempesnill og hyggelig, jo mer burde varsellampene blinke. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Mulig, men det fremgår ikke av det TS har postet at han prøver hardere enn de fleste å fremstå som en hyggelig person. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 At alle er? Nei. Men man burde likevel ta visse signaler alvorlig. Og jo mer vedkomne prøver for alt i verden å overbevise andre om at en er kjempesnill og hyggelig, jo mer burde varsellampene blinke. Kjempesnille og hyggelige folk finnes faktisk. Gå og spre misantropien din et annet sted. 4 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 At alle er? Nei. Men man burde likevel ta visse signaler alvorlig. Og jo mer vedkomne prøver for alt i verden å overbevise andre om at en er kjempesnill og hyggelig, jo mer burde varsellampene blinke.Kjempesnille og hyggelige folk finnes faktisk. Gå og spre misantropien din et annet sted. Selvsagt. Men dem driver ikke å prøver å overbevise andre om dette, simpelt hen fordi det ikke er nødvendig. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Selvsagt. Men dem driver ikke å prøver å overbevise andre om dette, simpelt hen fordi det ikke er nødvendig. Jeg kan ikke utelukke at du har rett. Poenget er at jeg ikke ser noen grunn til å male fanden på veggen for en slik bagatell. Dette siste synes å være en populær sport her på forumet om dagen og det irriterer meg. Mitt innlegg ble derfor i overkant krasst, fordi jeg ser dette i veldig mange tråder. Er ikke ment mot deg. Endret 21. mai 2014 av Aiven 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (...) Helt ærlig gutta, hvis dere liker en jente, så tar dere vel kontakt? Hvis man liker noe, så vet man bare det og lurer ikke... eller kan dere bli tilbakeholden hvis dere liker noen? Jeg har opplevd gutter har tidligere sagt "jeg er ikke i din liga, du er for fin for meg..." og deretter dumpet meg. HÆ! Anonymous poster hash: c7988...609 En mann kan fint like en dame uten å konstant kommunisere, det er først når han ikke svarer når du kontakter han du trenger å bli bekymret. Som jeg alltid sier, menn er ikke interessert i kvinner for gode samtaler. "Du er for god for meg"-linjen er en ganske vandlig ting å si ved brudd, det er bare en siste høfflighet for å gi deg mulighet til å komme ut av forholdet med hode hevet selv om du ikke var den som avbrøt det. Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 At menn ikke er interessert i kvinner for gode samtaler er bare piss. Hvis dette stemmer for noen er det greit nok, men det betyr ikke at alle menn tenker sånn. 3 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 At menn ikke er interessert i kvinner for gode samtaler er bare piss. Hvis dette stemmer for noen er det greit nok, men det betyr ikke at alle menn tenker sånn. Helt enig. Er så slitsomt når noen tror de har fasiten. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 Husker han ikke eskalerte da vi møttes heller, hahaa... tror han var litt sjenert der. En gang skrev han "Tenker på deg... neida, bare kødda". Lol? Hva skal det nå bety. Åjoda, har vært bort i gutter som gjør alt de kan kun for et ligg. Helt utrolig hvor desp en gutt kan bli etter sex, så jeg har aldri sex på første daten lenger... blir dere fornærmet hvis jenta sier nei til sex i bli-kjent-fasen? Anonymous poster hash: c7988...609 1 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) At menn ikke er interessert i kvinner for gode samtaler er bare piss. Hvis dette stemmer for noen er det greit nok, men det betyr ikke at alle menn tenker sånn.Helt enig. Er så slitsomt når noen tror de har fasiten. Ikke sant. Like slitsomt som når sosiopater tror de vet noe om hvordan noe oppleves for friske mennesker. Eller som når en mann eller kvinne prøver å uttale seg om hvordan noe oppleves for det andre kjønnet. Ikke bare hvordan noe oppleves, men når dem prøver å fortelle andre hva som er viktig og ikke, og hva som burde tenkes på og ikke. Og grer like gjerne alle under samme kam og uttaler seg like bastant hver gang. Endret 21. mai 2014 av Skallekos 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Husker han ikke eskalerte da vi møttes heller, hahaa... tror han var litt sjenert der. En gang skrev han "Tenker på deg... neida, bare kødda". Lol? Hva skal det nå bety. Åjoda, har vært bort i gutter som gjør alt de kan kun for et ligg. Helt utrolig hvor desp en gutt kan bli etter sex, så jeg har aldri sex på første daten lenger... blir dere fornærmet hvis jenta sier nei til sex i bli-kjent-fasen? Anonymous poster hash: c7988...609 Betyr vel bare at han er usikker på om cheesy linjer er passende eller ikke, er du sikker på at hintingen din ga han riktig beskjed? Det kan høres ut som om det er tvil om din interesse... Angående forventning til sex vil jeg si det er veldig avhengig av de signaler som man plukker opp, er alt veldig formelt blir det ikke bygget opp noen forventninger, men hvis man gjør ting mer intimt øker også forventningene til sex. Og igjen snakker jeg seff for alle menn og det jeg sier her er fasiten Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 21. mai 2014 Del Skrevet 21. mai 2014 Samtaler over telefon kan fort bli kjedelig og monotont. Vi kan spør om hvordan dagen deres går, men bryr vi oss? Jeg vet ikke. Jeg er iallefall mer opptatt av min dag. Han er vel opptatt med andre ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå