xawx Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har problemer med at "bilde" i BF Hakker/stopper opp. Er det noen innstillinger som kan gjøres for at det skal bli bedre. P 4 1,7 512 Ram ATI 9000 pro 64 mb Abit it7 Win XP Pro DX 9 Alle drivere og bios er oppgradert Stor nok HD og Rask nok CD rom Disse Spes er mer enn min krav og minst like gode som anbefalt. Er det foresten noen som kjører BF uten "lagging" Mvh xAWx Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Tror nok at det er skjermkortet som sliter her. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Vel...vanskelig for oss å anbefale noe når vi ikke vet hvordan du kjører du BF. Kjører du i 1600x1200 med alle innstillinger på MAX så er det jo et mirakel at du i det hele tatt får spilt. Begynn med å sette alt på det laveste, og jobb det oppover fra der. Selv har jeg P4 2.26 og 98000 pro kort og kan online ikke spille med full guffe på alt. Da får jeg ikke beveget meg kjapt nok. AKIRA Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 sett lyd og grafikkinstillinger pådet laveste og skru av hardwareaksellerering på lykort (sistnevnte kan fungere og det kan ikke fungere, skriv dxdiag i kjør så kan du gjøre det der) Lenke til kommentar
xawx Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har: Vido Pref=high Disp=800x600x32 Grap Qual=max Efet Qual=max Text Qual=80% View Dit=100% Mvh xAWx Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 da bør du nok jekke ned gfx'en litt. Gjerne skru opp oppløsningen, men skru av shaddows, skru ned effects & texture quality... Sound settings bør stå på hardware acceleration (hvis lydkortet ditt støtter dette da). Har du installert siste patchen til BF? Og ja, jeg kjører BF uten noe som helst hakking/lagg. Lenke til kommentar
anndy Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 jeg kjører BF1942 uten lag me alle settings på full, men jeg har derimot et annet problem som ikke oppstår pga noen av settingene, en gang hvert minutt til nøyakti samme tid henger spillet i sirka 3 sekund og meldingen: "warning! connection problems detected" kommer. noen som har noen løsning på dette? jeg bruker wireless lan, men tror problemet ligger i xp. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 mitt problem var for mange boter. Prøv å still ned det! :wink: Lenke til kommentar
xawx Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Har inst patce`n Takker for svar. Har ikke prøvd å stille ned noe ennå, men skal teste i kveld Mvh xAWx Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 jeg kjører BF1942 uten lag me alle settings på full, men jeg har derimot et annet problem som ikke oppstår pga noen av settingene, en gang hvert minutt til nøyakti samme tid henger spillet i sirka 3 sekund og meldingen: "warning! connection problems detected" kommer. noen som har noen løsning på dette? jeg bruker wireless lan, men tror problemet ligger i xp. Antakelighvis WLAN driverne dine.. Prøv og oppdater disse. (jeg hadde samme problemet før jeg også). Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Du må nok prøve å stille ned på grafikken, tror ikke radeon 9000 takler helt bf1942 m/max detaljegrad. Oss meg funker det helt fint i 1024x768 med max settings og 4x AA og 16x AF. Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 For meg hjalp det å installere 1.45 patchen, alt på fullt i 800x600x32 med radeon 7500 & p4 2.4c går fint. Før jeg patcha var det ikke spillbart før alt var på minimum + lyden deaktivert! Du kan og prøve å sette max performance på skjermkortinnstillingene i windows. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 kjøp deg et nytt skjermkort :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå