Reaver Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hei Jeg bygde meg en ny PC i dag og har et lite problem. Jeg vet at det meste er gjort riktig, alle viftene fungerer osv. Men når jeg kobler skjermkabelen (HDMI og VGA/DVI) står det bare på skjermen "No signal" eller "No cable connected" i5 Prosessor (Smurte ikke kjølepasta utover prosessoren om det har noe å si.) Takk Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Satt i powerkabelen/e på skjermkortet? Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Satt i powerkabelen/e på skjermkortet? Ikke alt nei. Men skal jeg gjøre det? Endret 20. mai 2014 av Reaver Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Jeg vet at det meste er gjort riktigAlt må være riktig. Dessuten er det ikke skjermen din som ikke virker men pcen. Enten så initialiseres ikke grafikk kortet , eller så starter ikke CPU. Har du sett denne tråden : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1581333 Kanskje du kunne ta noen høyoppløselige bilder av den innvendig og laste opp her. Det er svært lite informasjon du har delt. Endret 20. mai 2014 av syar2003 Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 Skriver et lengere innlegg når jeg kommer hjem idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå