Gå til innhold

Hvilken PSU?

Anbefalte innlegg

har en gammel IBM med 145 watt PSU og har tenkt å kjøpe meg NF7-S V2.0, XP2500+ barton, 512MB PC3200 Dual Pack (og kansje Cooler Master AERO 7 Lite). Har funne ut at PSUen er sikkert for svak og lurte på hvor sterk bør jeg kjøpe? og trenger jeg å kjøpe goop når jeg ikke kommer til å klokke den noe særlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye av det gamle utstyret har du planer om å bruke? Et 145W PSU er håpløst for lite, skal du kjøpe nytt anbefales 300 til 350W.

Et nytt kabinett med en ok PSU koster ikke allverden, fra ca 300 kr og oppover.

takk! tenkte på å kjøpe nytt kabinett med psu men visste ikkje ko sterk eg måtte ha... skal berre bruke harddisk, cd-spelar og cd-brennar i nye maskina... men er maskina akseptabel for en nybegynner?

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke anbefale deg å bruke en veldig gammel harddisk i "ny" maskin, til det er harddiskens ytelse for vesentlig for hele PCens ytelse.

Jeg vil anbefale deg å se på de komplette forslagene til PC her på hw.no, på denne siden. Se nederst på hele maskiner. Studenten er en fin start.

harddisken er en 1 år gammel 80gb seagate barracuda så den er nok bra nok... takk for hjelpa!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...