Hveding Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hei. Har gjennomført Truckfører kurs å besto, men nå er det gått over 2 uker siden jeg tok kurset uten å fått noe i posten.Kurslederen mente jeg skulle få dette i posten kort tid etter kurset, men har ikke fått noe. Siste kursdag var hans siste jobbdag som kursleder, nå jobber han ikke der lengere, å jeg får ikke kontakt med han. Prøvd å ringe, men han svarer ikke. Jeg vet jo at det er noen som har ansvaret for å godkjenne og sende ut disse bevisene, så håper jeg jo noen her vet hvor man kan ringe før å få dette ordnet. Mvh Pat. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 regner med at du tok kurset hos et godkjent firma, og da skal det ikke være verre enn å ta kontakt med firmaet Hvor gjorde du dette? 1 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 SFS, Senter for sikkerhetsopplæring. Telefon 62 42 33 00 1 Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 Takk Tok det hos Bil- og Truckservice AS. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Tok trucklappen også for noen uker siden tok 2 uker og 4-5 dager før jeg fikk lappen i posten. så bare vent noen dager deretter ringer du SFS har ikke de fått inn papirene ringer du Bil- og Truckservice AS.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå