Gå til innhold

Wolfenstein: The New Order

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik ser den aktuelle scenen ut for meg vertfall , og samtlige streamere jeg har sett både fra USA og andre land.

får dere se torturscenen?

Slik som du linket var scenen jeg så hos kompisene mine, men det finnes jo en mye mye verre versjon i spoiler klemmen.

Lenke til kommentar

Når jeg ser versionen du linker til så var d faktisk slik min version og var... Ser ut som jeg blander litt vist, men husker det ganske greit.

spesielt der han extracter ut hjernen

Kjøpt gjennom www.cjs-cdkeys.com som en standard steam nøkkel. Men da finnes det faktisk en sensurert version, selv om bethesda var tidlig ute å sa det ikke kom til å være sensurert noe gore.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Når jeg ser versionen du linker til så var d faktisk slik min version og var... Ser ut som jeg blander litt vist, men husker det ganske greit.

spesielt der han extracter ut hjernen

Kjøpt gjennom www.cjs-cdkeys.com som en standard steam nøkkel. Men da finnes det faktisk en sensurert version, selv om bethesda var tidlig ute å sa det ikke kom til å være sensurert noe gore.

Vet det er gammel tråd... men uansett.

Ja du blander litt. Den første "sensurerte" delen, er fra starten av spillet. Den "usensurerte delen" er helt på slutten, før sistebossen. Så som Complexity sier, det finnes ingen sensurert utgave. Men ettersom det er 6 mnd siden dere snakket om dette, har du sikkert funnet det ut nå :)

Lenke til kommentar

Fullførte det endelig idag og er imponert som de fleste andre. Enig med TB at karakterene/dialog/story var overraskende bra, kule karakterer man bryr seg om er sjeldent i en FPS! Digger grafikkmotoren også som er en oppgradert versjon av den ID Software brukte i Rage. Eneste kritikk er at det ble i overkant mye bossfights mot slutten og kunne vel gjort mer ut av Perk systemet etc men who cares når alt annet funker så sykt bra. Lett årets shooter!

Lenke til kommentar

Fullførte det på PS4 for litt siden. Må si jeg er veldig fornøyd med spillet. Jeg gikk lei midtveis, tok en lengre pause før jeg startet på igjen. Noen av grunnen til jeg gikk lei. Var all tiden du brukte på basen, hvor du måtte løpe rundt å finne mugg og andre ting. Syntes også spillet var litt vanskelig og var for stolt til å skru ned vansklighetsgraden hehe. Men kom meg gjennom til slutt, å angrer ikke på det :) . Sluttfølelsen jeg satt igjen med var helt i topp klasse.

Ble til at jeg kjøpte det til pc også. Er overasket over hvor godt det går på min bærbare, som ikke er super men helt ok. I7 prosessor, 8 gig ram og nvidea 650m. Er skjermkortet her som ikke er så bra. Holdt meg til innstillingene som sto på, når jeg installerte. Alt på ca medium. Likevel ser spillet nesten ut som ps4, og veldig mye bedre enn på xbox 360. Går helt rent på mellom 40 og 60 fps hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...