-Just-Me- Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Takker og bukker Liker sølv, så da blir det sølv! Endret 25. mai 2014 av The Catalyst 1 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 (endret) Takker og bukker Liker sølv, da så blir det sølv! Så bra ! Kos deg masse med Mario !. Satt og spilte Mario 3D Land pga deg i går Endret 24. mai 2014 av -Twix- 1 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2014 Takker og bukker Liker sølv, da så blir det sølv! Så bra ! Kos deg masse med Mario !. Satt og spilte Mario 3D Land pga deg i går Får bare bestille den først, og så blir det gaming Haha, herlig Kos deg! 1 Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Kjøpte den i dag! Virker lovende så langt. Litt dårlig oppløsning på skjermene, men det var jeg jo klar over, og skal ikke akkurat se HD filmer på den Den øverste 3D-skjermen, når jeg vender litt på konsollen så er det akkurat som at det "flimrer" litt, hvis dere skjønner? Er det normalt siden det er en 3D skjerm? Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Ser ikke ut til at du trenger hjelp lenger. Men ellers burde 2DS være et greit alternativ for enkelte. Det kan jo være greit å kunne klappe sammen konsollen, men 3D bruker jeg absolutt aldri. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Kjøpte den i dag! Virker lovende så langt. Litt dårlig oppløsning på skjermene, men det var jeg jo klar over, og skal ikke akkurat se HD filmer på den Den øverste 3D-skjermen, når jeg vender litt på konsollen så er det akkurat som at det "flimrer" litt, hvis dere skjønner? Er det normalt siden det er en 3D skjerm? Har du sett om 3d er på? Slideren er på høyre side på øverste skjermen. Prøv å dra den helt ned slik at du slår av 3d. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Kjøpte den i dag! Virker lovende så langt. Litt dårlig oppløsning på skjermene, men det var jeg jo klar over, og skal ikke akkurat se HD filmer på den Den øverste 3D-skjermen, når jeg vender litt på konsollen så er det akkurat som at det "flimrer" litt, hvis dere skjønner? Er det normalt siden det er en 3D skjerm? Har du sett om 3d er på? Slideren er på høyre side på øverste skjermen. Prøv å dra den helt ned slik at du slår av 3d. Gjør det uansett om den er av eller på, men merker at når jeg er innom programmer og spill der 3D ikke er 'støttet' så er skjermen fin. Så er vel bare 3D effekten som flimrer litt når jeg beveger på konsollen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Min første 3DS nekta å skru av 3d'n, måtte bytte den inn. Så ikke som 3d-slideren virket i det hele tatt. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 Min første 3DS nekta å skru av 3d'n, måtte bytte den inn. Så ikke som 3d-slideren virket i det hele tatt. 3D slideren funker fint hos meg heldigvis Første jeg lasta ned var Mario Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 26. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2014 (endret) Den delen der den øverste skjermen er, er litt løs hos meg, er den det hos dere? Er jo forskjellige hakk etter hvilken vinkel man vil ha lokket på, og når den er i de hakkene, virker den litt løs, slik at den går opp og ned noen millimeter hvis jeg beveger hendene litt brått. Utrolig irriterende, akkurat som om lokket er litt lealaust Edit: søkte på det, og det er visst meninga at Xl skal være sånn Endret 26. mai 2014 av The Catalyst Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Hei, så bra du er fornøyd Sitter du stille når du har på 3d? Hvis du beveger på konsollen mens 3d er på så kan det flimre litt. Personlig spiller jeg ikke så mye med 3d, men er kult da Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Hei, så bra du er fornøyd Sitter du stille når du har på 3d? Hvis du beveger på konsollen mens 3d er på så kan det flimre litt. Personlig spiller jeg ikke så mye med 3d, men er kult da Den flimrer kun når jeg beveger på den ja, med eller uten 3d på. Flimrer ikke så mye når 3d er av, men veldig mye når den er på. Akkurat som om bildet hakker mot venstre/høyre avhengig av hvilken vei jeg beveger konsollen.. Filma det med mobilen, men den driten her vil jo ikke laste opp Edit: Den flimrer dog ikke når jeg spiller mario(!), så da er det vel bare 3d skjermen regner jeg med? Endret 27. mai 2014 av The Catalyst Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hei, så bra du er fornøyd Sitter du stille når du har på 3d? Hvis du beveger på konsollen mens 3d er på så kan det flimre litt. Personlig spiller jeg ikke så mye med 3d, men er kult da Den flimrer kun når jeg beveger på den ja, med eller uten 3d på. Flimrer ikke så mye når 3d er av, men veldig mye når den er på. Akkurat som om bildet hakker mot venstre/høyre avhengig av hvilken vei jeg beveger konsollen.. Filma det med mobilen, men den driten her vil jo ikke laste opp Edit: Den flimrer dog ikke når jeg spiller mario(!), så da er det vel bare 3d skjermen regner jeg med? Ja, det tror jeg det er. Tror min også flimrer litt. Hadde du på 3d da du spilte Mario? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Så 2DS på elkjøp isted. Ble skuffa over hvor bitteliten den virket. Holdt den i hånda og slo den på etc. Men jeg er jo blitt vant til 3DS XL skjermene. Den kosta 1098,- btw. Endret 27. mai 2014 av Bytex Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 Hei, så bra du er fornøyd Sitter du stille når du har på 3d? Hvis du beveger på konsollen mens 3d er på så kan det flimre litt. Personlig spiller jeg ikke så mye med 3d, men er kult da Den flimrer kun når jeg beveger på den ja, med eller uten 3d på. Flimrer ikke så mye når 3d er av, men veldig mye når den er på. Akkurat som om bildet hakker mot venstre/høyre avhengig av hvilken vei jeg beveger konsollen.. Filma det med mobilen, men den driten her vil jo ikke laste opp Edit: Den flimrer dog ikke når jeg spiller mario(!), så da er det vel bare 3d skjermen regner jeg med? Ja, det tror jeg det er. Tror min også flimrer litt. Hadde du på 3d da du spilte Mario? haha, dum som jeg er la jeg ikke merke til at man må dytte den lille brytern HELT ned så det knepper litt for å få av 3d'en, og da flimrer det ikke i det hele tatt Hadde ikke noe å si på skjermen om jeg hadde 3d på eller av på Mario Prøvde begge deler. Btw, har du/dere noen spill å anbefale, som jeg bare MÅ ha? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Så 2DS på elkjøp isted. Ble skuffa over hvor bitteliten den virket. Holdt den i hånda og slo den på etc. Men jeg er jo blitt vant til 3DS XL skjermene. Den kosta 1098,- btw. Og spør man om å få den til nettpris får man den for 949 1 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Hei, så bra du er fornøyd Sitter du stille når du har på 3d? Hvis du beveger på konsollen mens 3d er på så kan det flimre litt. Personlig spiller jeg ikke så mye med 3d, men er kult da Den flimrer kun når jeg beveger på den ja, med eller uten 3d på. Flimrer ikke så mye når 3d er av, men veldig mye når den er på. Akkurat som om bildet hakker mot venstre/høyre avhengig av hvilken vei jeg beveger konsollen.. Filma det med mobilen, men den driten her vil jo ikke laste opp Edit: Den flimrer dog ikke når jeg spiller mario(!), så da er det vel bare 3d skjermen regner jeg med? Ja, det tror jeg det er. Tror min også flimrer litt. Hadde du på 3d da du spilte Mario? haha, dum som jeg er la jeg ikke merke til at man må dytte den lille brytern HELT ned så det knepper litt for å få av 3d'en, og da flimrer det ikke i det hele tatt Hadde ikke noe å si på skjermen om jeg hadde 3d på eller av på Mario Prøvde begge deler. Btw, har du/dere noen spill å anbefale, som jeg bare MÅ ha? Zelda Ocarina of time, Super Mario 3D Land, Mario kart 7,Super Mario bros 2, Luigis Mansion 3DS. Animal Crossing new leaf (skal være veldig bra. Aldri testet det), Monster Hunter ultimate 3( heller aldri testet), Bare å velge Fem første er et must. Utrolig gøy å spille Mario Kart online. Har ikke de 2 siste selv, men de er veldig bra. Hvis du har spilt Starfox før, så anbefaler jeg å kjøpe det også Endret 27. mai 2014 av -Twix- Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hei, så bra du er fornøyd Sitter du stille når du har på 3d? Hvis du beveger på konsollen mens 3d er på så kan det flimre litt. Personlig spiller jeg ikke så mye med 3d, men er kult da Den flimrer kun når jeg beveger på den ja, med eller uten 3d på. Flimrer ikke så mye når 3d er av, men veldig mye når den er på. Akkurat som om bildet hakker mot venstre/høyre avhengig av hvilken vei jeg beveger konsollen.. Filma det med mobilen, men den driten her vil jo ikke laste opp Edit: Den flimrer dog ikke når jeg spiller mario(!), så da er det vel bare 3d skjermen regner jeg med? Ja, det tror jeg det er. Tror min også flimrer litt. Hadde du på 3d da du spilte Mario? haha, dum som jeg er la jeg ikke merke til at man må dytte den lille brytern HELT ned så det knepper litt for å få av 3d'en, og da flimrer det ikke i det hele tatt Hadde ikke noe å si på skjermen om jeg hadde 3d på eller av på Mario Prøvde begge deler. Btw, har du/dere noen spill å anbefale, som jeg bare MÅ ha? Zelda Ocarina of time, Super Mario 3D Land, Mario kart 7,Super Mario bros 2, Luigis Mansion 3DS. Animal Crossing new leaf (skal være veldig, bra aldri testet det), Monster Hunter ultimate 3( heller aldri testet), Bare å velge Fem første er et must. Utrolig gøy å spille Mario Kart online. Har ikke de 2 siste selv, men de er veldig bra. Hvis du har spilt Starfox før, så anbefaler jeg å kjøpe det også Rayman Origins hvis du ikke har spilt det på hd konsoller. Veldig bra hvis du liker plattformere. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Kjøpte den i dag! Virker lovende så langt. Litt dårlig oppløsning på skjermene, men det var jeg jo klar over, og skal ikke akkurat se HD filmer på den Den øverste 3D-skjermen, når jeg vender litt på konsollen så er det akkurat som at det "flimrer" litt, hvis dere skjønner? Er det normalt siden det er en 3D skjerm? Ja, det er vanlig. Det er skjer fordi du ikke har perfekt innsynsvinkel for å få rett bilde til rett øye. Det er også grunnen til at jeg synes passiv 3D ikke er brukandes til veldig mye, og derfor bare skrur av 3D funksjonen på min 3DS. Noen mennesker er mer følsom for upresis 3D enn andre. Ser ut som om vi to er noen av de. Personlig virker det for meg ut som om 3D-effekten blir halvveis reversert, altså slik at ting som skal være lengst unna ser ut som det er nærmest, men andre jeg har snakket med opplever det ikke slik, og synes bare at det flimrer. Endret 27. mai 2014 av Pseudopod Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Takker for alle svar her, folkens! Skal sjekke ut spilla 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå