AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Det var alt annet i livet hennes hun ikke var klar for, å håndtere.Og hun ønsket likevel å ha kontakt med meg på en armlengdes avstand, men det ønsket ikke jeg. Hun var forsåvidt ikke den eneste som ønsket den kontakten med meg heller, noe som ikke gjorde det hele ti ganger så tragisk og patetisk i det hele tatt.Så hun ba meg vente. Hun ba meg akseptere dette og kose meg med disse forutsetningene. Og jeg ventet men overhodet ingenting skjedde. Annet enn at hun ble distrahert ved å ha meg i nærheten slik at hun ikke fokuserte noe særlig på sine andre omgivelser. Lot dem fare som vanlig, men som med selskapet mitt som et lite ekstra krydder i hverdagen. Hva er poenget med det egentlig? Slik at ting skal ta ekstra lang, fordi fokuset aldri er der det bør være?Så da gikk jeg lei. Hvorfor skal jeg være den eneste som står på pinne på folk og ikke får det slik jeg ønsker det? Så til slutt satt jeg ned foten. Og ba henne om å gi en lyd når enn hun faktisk var klar for å ha en normal form for kontakt.Og i mellomtiden så får ingen av de involverte slik de ønsker det i stedet.Hørtes dette greit ut? Noen løgner dere ønsker å fylle tråden med eller noen annen form for respons evt? Anonymous poster hash: f3c62...ddc Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Enig med deg. Ufattelig irriterende det der Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 Du er enig? Jeg kunne ha ramset opp en million andre ting som er irriterende....Men det er noe glemte jeg å ligge til i hovedinnlegget !Lystløgnere liksom. De fleste tror at man aldri kan stole på sånne eller regne med dem, men det stemmer jo ikke helt. Selvsagt kan man ikke det i noen normal forstand men man kan regne med at 98% av alt de sier bare er piss og løgner. For å prøve å manipulere og få gjennom viljen sin, uavhengig av hvor psykisk syk denne personen er i utgangspunktet.Og det jeg lurer på da.. Lyger sånne folk like mye for seg selv også? Og tror de virkelig at disse løgnene de forteller seg selv er troverdig? En ting er jo å lyge til andre og få dem til å tro på det, enn så lenge det varer. Løgnen blir ikke mer sann av den grunn heller, men å lyve for seg selv, kan dette gjøres troverdig mon tro?Altså, for hvis det er tilfellet at dem lyger like mye for seg selv og lager seg ville historier og fantasier i hodet sitt og tror bastant på dette, så er det faktisk ikke så veldig rart at de mister fullstendig grep på virkeligheten. De lever jo på løgnene sine i stedet da. Noe av det samme som å prøve å utgi seg for å være noen helt andre enn dem dem egentlig er. Som f.eks en 33 år gammel mann som prøver å utgi seg for å være en 19 år gammel jente i stedet. Altså, hva faen?Litt avsporing, men what the hell. Det er min tråd.Ts Anonymous poster hash: f3c62...ddc Lenke til kommentar
TheOnlyHopeLeft Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Det var alt annet i livet hennes hun ikke var klar for, å håndtere. Og hun ønsket likevel å ha kontakt med meg på en armlengdes avstand, men det ønsket ikke jeg. Hun var forsåvidt ikke den eneste som ønsket den kontakten med meg heller, noe som ikke gjorde det hele ti ganger så tragisk og patetisk i det hele tatt. Så hun ba meg vente. Hun ba meg akseptere dette og kose meg med disse forutsetningene. Og jeg ventet men overhodet ingenting skjedde. Annet enn at hun ble distrahert ved å ha meg i nærheten slik at hun ikke fokuserte noe særlig på sine andre omgivelser. Lot dem fare som vanlig, men som med selskapet mitt som et lite ekstra krydder i hverdagen. Hva er poenget med det egentlig? Slik at ting skal ta ekstra lang, fordi fokuset aldri er der det bør være? Så da gikk jeg lei. Hvorfor skal jeg være den eneste som står på pinne på folk og ikke får det slik jeg ønsker det? Så til slutt satt jeg ned foten. Og ba henne om å gi en lyd når enn hun faktisk var klar for å ha en normal form for kontakt. Og i mellomtiden så får ingen av de involverte slik de ønsker det i stedet. Hørtes dette greit ut? Noen løgner dere ønsker å fylle tråden med eller noen annen form for respons evt? Anonymous poster hash: f3c62...ddc Når en kvinne spør om en pause eller litt tid for å tenke så må man bare gi henne det. Men uansett når det gjelder forhold og en person spør om litt tid for seg selv, så er det egentlig bare å innse at det er slutt. For hvis du blir sittende å vente til ingen nytte så vil du nok være irritert over det, så jeg hadde nok bare beveget meg videre. Meg selv så hadde jeg ventet 1 uke før jeg tok et standpunkt før jeg bare beveget meg videre, for hun kan enten komme tilbake eller så kan hun drite i det.. Skal du gå å vente på at hu kommer tilbake, noe hu muligens ikke gjør og du har brukt unødvendig tid på at hu skal tenke eller skal du bare fortsette livet ditt og bruke tiden fornuftig uten hodeværk så får hun ta kontakt hvis hun vil fortsette.. Så jeg hadde gitt hu 1 uke og så hvis hu ikke har tatt kontakt så "She´s out of here" ! Uansett når en i et forhold vil ha litt tid for seg selv, så er det stor mulighet for at hu/han vil utforske andre muligheter. Dvs knulle andre... Håper det ga deg svar... Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hvis du føler at du blir satt på pinebenken så ville jeg bare gått videre. Er enig med deg at du ikke skal stå på pinne for henne. Hun kan ikke forvente at du alltid kommer til å være der. Er litt sliten så har ikke lest innlegget ditt så nøye. Håper jeg ikke har mistforstått noe. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 Tjaa.. Jeg føler ikke at det er noen pinebenk. Det er ikke det jeg mener med å stå på pinne for noen. Du er dog inne på noe med å forventninger. For faktum er jo at det er / var masse forventninger til meg uten at jeg kan / kunne ha de samme forventningene i det hele tatt.Og derfor ser jeg ikke helt vitsen med å ha "delvis" kontakt i mellomtiden heller. Og sånn blir det vel mer rettferdig også, siden ingen får det slik de vil (inkl. meg, men ikke BARE meg da) inntil det er mulig for meg å forvente noe av det samme av andre som andre forventer av meg.Og er det ikke noe mellomtid eller noen mellomting. Hvis det aldri skjer noe mer så er det jo like greit at det kom frem i lyset nå som senere. Eller er jeg vanskelig nå og egentlig helt på jordet? Ts Anonymous poster hash: f3c62...ddc Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Tjaa.. Jeg føler ikke at det er noen pinebenk. Det er ikke det jeg mener med å stå på pinne for noen. Du er dog inne på noe med å forventninger. For faktum er jo at det er / var masse forventninger til meg uten at jeg kan / kunne ha de samme forventningene i det hele tatt. Og derfor ser jeg ikke helt vitsen med å ha "delvis" kontakt i mellomtiden heller. Og sånn blir det vel mer rettferdig også, siden ingen får det slik de vil (inkl. meg, men ikke BARE meg da) inntil det er mulig for meg å forvente noe av det samme av andre som andre forventer av meg. Og er det ikke noe mellomtid eller noen mellomting. Hvis det aldri skjer noe mer så er det jo like greit at det kom frem i lyset nå som senere. Eller er jeg vanskelig nå og egentlig helt på jordet? Ts Anonymous poster hash: f3c62...ddc Jeg synes ikke du er vansklig. Hvis hun stiller høye forventninger til deg, men du ikke kan gjøre det samme så sier det sitt. Jeg ser ikke noe galt med å trekke seg tilbake. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Dette er jo bare en veldig indirekte måte for henne å si at hun ikke er seksuelt interessert i deg, hun mangler bare ryggrad til å si det rett ut. Det beste er å bryte kontakten fullstendig og la henne kjenne på å ikke ha deg i livet. Hvis hun da ikke kommer tilbake kan det vel trygt hevdes at dama ikke er verdt tiden din. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg synes ikke du er vansklig. Hvis hun stiller høye forventninger til deg, men du ikke kan gjøre det samme så sier det sitt. Jeg ser ikke noe galt med å trekke seg tilbake. Vel. Hun stiller ikke høyere forventninger til meg enn hun gjør av seg selv, men nettopp pga dette så blir forutsetningene og premissene veldig annerledes likevel. Og poenget er at jeg ikke ser vitsen med at jeg skal være den eneste som er misfornøyd. Så hvorfor ikke trekke seg tilbake og gjøre alle misfornøyd i stedet. (Utrolig nok! Man skulle absolutt ikke tro dét, men ut i fra antall trolleinnlegg som er rettet til meg så sier det vel sitt?) Og tro det eller ei, i det lengre løp er dette er en konstruktiv fremgangsmåte hvis det er ønskelig med en forandring. Uavhengig av utfallet for det blir jo til det positive til slutt uansett. Og selvsagt er det ikke galt å trekke seg tilbake. Det er det ikke uansett hvilken årsaken en gjør det for, så lenge en selv anser det som en god nok grunn. Og det er overhodet ingen som kan fortelle en person noe annet. Vel, med mindre noen prøver å manipulere noen ved å gi dem dårlig samvittighet og fortelle at det jo ikke rart at skilsmissestatistikken er så høy nå for tiden når alle gir opp så fort. Ts Anonymous poster hash: f3c62...ddc Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 Dette er jo bare en veldig indirekte måte for henne å si at hun ikke er seksuelt interessert i deg, hun mangler bare ryggrad til å si det rett ut. Det beste er å bryte kontakten fullstendig og la henne kjenne på å ikke ha deg i livet. Hvis hun da ikke kommer tilbake kan det vel trygt hevdes at dama ikke er verdt tiden din. Hvem har sagt noe om seksuell interesse? Og hvorfor tror du at jeg er interessert i noe sånt, eller skulle tro eller håpe at henne er? Tror du misforstod ganske mye av problemstillingen (du og) dessverre. Ts Anonymous poster hash: f3c62...ddc Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Da for du begynne å skrive mere utfyllende slik at du slipper antagelser. Jeg antok at du var mann og ikke aseksuell/homo/asperger. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 dictator, Ja, jeg er mann og hetero, men det betyr ikke at jeg er kåt på alle kvinner jeg finner interessant å prate med, eller at ønsker at alle disse skulle være seksuelt interessert i meg. Og hvis det er sånn du er, hvis du er en mann og ikke akseksuell/homo/asberger og ikke finner noe mer i en kvinne så synes jeg bare synd på deg. Og siden du tar skammelig feil i disse antagelsene dine så kunne du jo kanskje bare la være å anta noe som helst heller..?Ts Anonymous poster hash: f3c62...ddc Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Fordi om du ikke liker svarene du får betyr det ikke at det er trolling, er også begrenset hvor mye trolling du kan få som svar på en tråd med 11 innlegg hvor av du har skrevet 6. og når du skriver så vagt er det heller ikke rart at folk misforstår det du sier. Du liker ikke hvordan hun oppfører seg, så trekk deg. Enten får du vente og håpe eller trekke deg, ikke så mye annet å gjøre. At det at du er interessert i ei jente også betyr at du er seksuelt tiltrukket av henne tar de fleste som en selvfølge. Vil du vite hvorfor hun oppfører seg slik? Spør henne, her får du bare antagelser, noe du også burde forventet. Endret 20. mai 2014 av Andeith Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg har da ikke sagt at noen av svarene jeg har fått er trolling. Når jeg skrev dette i et tidligere svar så tenket jeg på helt andre trolleinnlegg. Trolletråder, burde jeg gjerne ha kalt dem? Og jeg skriver på så mange rare måter jeg! Får nye tilbakemeldinger støtt og stadig. Skal jeg forøvrig ikke svare på innleggene når dem kommer? Kunne jo ha ventet til det kommer en 2-3 stk og så svare på alle samtidig i samme innlegg da. Eller.. Hvis jeg ikke liker svarene, så kan jeg jo bare fortsette å brette ut om historien (med løgner) slik at jeg får svar som jeg eventuelt liker bedre? Poenget er at jeg verken liker eller misliker svarene jeg får. Jeg får det jeg får og det er vel en grunn for det, uavhengig av hva jeg personlig synes om det..?Men du sier at jeg får enten vente og håpe eller trekke meg. Kan jeg ikke gjøre begge deler samtidig altså?Og om vil jeg vite hvorfor hun oppfører seg slik? Jeg vet hvorfor.. Hva er vitsen å spørre om noe en vet svaret på? Hvis ikke det har blitt en ny grunn plutselig da, men det forandrer egentlig ingenting for min del.Og tro meg, i know there can be to sides to the story,but gimme some credit, checkin' is useless for me.Ts Anonymous poster hash: f3c62...ddc Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Om du mener det har vært trolling mot deg før, det ikke relevant her. Om noen ikke forstår det du skriver, ta hintet og forklar deg bedre, i stedet for å gå til angrep fordi du føler deg misforstått. Du trekker deg ikke om du venter og håper. Endret 20. mai 2014 av Andeith 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Men så gjør det du vil, da. Ingen her kan fortelle deg hva du vil. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 Jeg glemte å svare på noe Andeith. Men jeg er faktisk ikke seksuelt interessert i denne jenten. Jeg gidder ikke å konsekvent utelukke hva jeg kan føle senere, men hun måtte ha jobbet for å vekket den interessen i så fall. Jeg vet ikke om hvordan andre mennesker er men jeg blir ikke automatisk seksuelt interessert i noen bare av å prate med dem. Det må oppstå masse (seksuell) kjemi og den slags før jeg er helt der.Og hvis alle andre tar det som en selvfølge så får det være deres problem. Og hvis man ikke tror meg heller, så er det også deres problem. Er lite jeg får gjort med det.(Hadde kanskje vært det da, hvis jeg hadde vært tidlig i puberteten og nærmest jomfru og ikke allerede fått pult fra meg det verste av kåtskapen, men sånn er det jo ikke. Skjønner du? ) Om du mener det har vært trolling mot deg før, det ikke relevant her. Om noen ikke forstår det du skriver, ta hintet og forklar deg bedre, i stedet for å gå til angrep fordi du føler deg misforstått. Du trekker deg ikke om du venter og håper. Hmmmmja oki! Ja, det har vært mye trolling. Og så snart jeg kom innom igjen så gikk det ikke lang tid før en ny slik en poppet opp igjen. Og vedrørende relevans, er det greit for deg om jeg bestemmer hva som er relevant og ikke i min egen tråd eller?Og hvorfor ikke? Når jeg uansett bare venter har det vel ingenting å si hva jeg gjør i mellomtiden? Men så gjør det du vil, da. Ingen her kan fortelle deg hva du vil. Selvsagt gjør jeg som jeg vil! Har jeg spurt noen steder om noen kan fortelle meg hva jeg vil?Jeg gjør alltid akkurat som jeg vil forøvrig. Du trenger aldri å tvile på det. Ts Anonymous poster hash: f3c62...ddc Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Du gjør som du vil. Du trekker deg men venter likevel, på ei jente du ikke er seksuelt interessert i, men som frustrerer deg nok til at du lager en tråd hvor du rakker kraftig ned på henne. Hva er poenget med tråden? Hvis det ikke har noe å si hva du gjør i mellomtiden, hvorfor opprette en tråd om det? Om du mener at noen skriver noe som ikke er relevant, avsporing ol. så rapporter det. Om du vil sutre over trolling i andre tråder, ta det opp der, om du ikke kan forklare hva det har med temaet i tråden å gjøre. Endret 20. mai 2014 av Andeith Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 Det var poenget sitt det du! Og jeg også kan bruke metaforer i blant. F.eks, ville du ha gått ned på butikken når den var stengt en søndag, for å sitte der og vente til den åpnet igjen dagen etter? Eller ville du ha trekt deg tilbake og funnet på andre ting i mellomtiden?(Og hvis du kom ned til butikken og den var stengt hver gang du var der, og omsider viste seg å være nedlagt i stedet, ville du fortsatt ha ventet på at butikken åpnet igjen eller ville du ha gått videre til neste butikk?) Og folk drar vel på butikken for forskjellige årsaker og ikke alle går der for å finne noen å ligge med akkurat.Hva er poenget med tråden. Hva er poenget med livet. Hva er poenget med å vente?Og jeg hadde nok ikke så veldig store forventninger til andre om å få innholdsrike svar. Hvorfor i all verden skulle dem begynne å komme nå plutselig? Slik som dette svaret ditt. Hvor rakker jeg ned på henne, mener du? Følte du deg litt truffet og rakket ned på selv kanskje, og mener på grunn av det at jeg rakker ned på henne? Å ytre misnøye over noen er ikke nødvendigvis å rakke ned på dem.Og hvorfor bør jeg rapportere svarene, i stedet for å bare svare på dem? Når det ikke er noe som er relevant så får dem jo høre det, slik at det ikke er noen misforståelse lengre.Og hvis du ikke tåler en liten digresjon i tråden min, så er det ingen som tvinger deg til å verken lese eller å svare på innholdet i tråden min altså. Du og, gjør som du vil. Ts Anonymous poster hash: f3c62...ddc Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 Hmmm. Okei, jeg rakket kanskje bittelitt ned på henne på et subtilt nivå når jeg tenker meg om. Fordi hun sa selv at hun ikke var klar for meg. Noe som er ren og skjær bullshit fordi jeg har ingenting med hvorfor hun ikke er klar, men likevel klandrer hun meg og min oppførsel. Når det hovedsakelig ikke har dritt å si hva jeg hadde gjort, gjør og ikke. Så joda, jeg rakket vel litt ned på henne men kun fordi hun ikke evner å se hva henne selv har skyld i og finner det mye lettere å ligge skylden på meg i stedet. Og det.. Er jo svært så hyggelig. Ts Anonymous poster hash: f3c62...ddc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå