SnowDOG_ Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hei. Eg har reinstallert XP pro med SP1 og installert alt av drivere osv.. men Da eg reinstallerte SOF2 og goldpatch så får eg bare streker i map'sne. Avinstallerte SOF2 og installerte på nytt uten patch'n men har samme problem. Ka er det som feiler? Har r9500pro og cat 3.7 installert samt DX 9.0b Noen som vet ka som feiler og ka eg kan gjøre for å fikse det? Her er bildet av grafikken i spillet Lenke til kommentar
mr x Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 blir det bare slike streker i sof 2..! har du prøvd og gå på smartgart setup og sette agp x til x4 og fastwrite(fastskriv)av.. det ikke om dette fungerer med kansje vært og prøve. brukte du cat 3.7 installert samt DX 9.0b før du reinstallert XP pro .. vet ikke om du må fårmatere får at driverene og direct skal funger bra.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 blir det bare slike streker i sof 2..! har du prøvd og gå på smartgart setup og sette agp x til x4 og fastwrite(fastskriv)av.. det ikke om dette fungerer med kansje vært og prøve. brukte du cat 3.7 installert samt DX 9.0b før du reinstallert XP pro .. vet ikke om du må fårmatere får at driverene og direct skal funger bra.. Smartgart 4xagp er på og samme med fast write om før. Eg har de samme driverne som før. Alt er helt likt bortsett fra SP1 som er inkludert på winxp cd'n eg har. Eg begynner å bli desperat nå. SOF2 er alt eg spiller nesten Lenke til kommentar
mr x Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 enig at sof 2 er levdig cool spill på net... 8) jeg spilte mye på gamespy før(lettere og finne hverandre der) men får problemer når jeg spiller på gamespy,rar lyd og skjermen blir svart.derfår måtte jeg spille fra sof 2 menyen får at alt skulle bli bra igjen. var en veldig "rar" grafikk du fikk(link) i spillet,noe jeg aldri har sett før.. vet ikke hva som kan skape dine problemer i spillet.fåresten bruker du mic og "ventrilo" når du spiller.! siste utvei er sikker og fårmatere disk c og slette mappen hvor du har spillet(slette alle spor) SP1 prøver jeg og unnvære og bruke,fikk litt problemer når jeg innstalerte det.men er ikke sikkert dette har noe og si får ditt tilfelle. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Vel nå har eg funnet noe som er enda mer rart. Eg startet SOF2 single player og der er grafikken helt perfekt. Akkurat som det skal være men kun når eg skal spille sof MP så klikker det for grafikken. Skjønner ingenting eg. Har installert sof2 3 ganger nå og reinstall av xp har jo eg allerede gjort. Nå har eg også skiftet fra cat 3.7 til omega 3.8 og samme problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå