Eriksendrul Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Kan noen fortelle meg om bulgaria og åssen det er og være på ferie der ? Jeg har ingen erfaring med "sydenturer" generelt og var bare med mutter og fatter til thailand 1 gang da jeg var 14. Er det dyrt der ? Er det mye mas ? Engelsk kunnskapen til de som bor der ? Hvor mye penger burde jeg ha på 1 uke ? ( Alkohol inkludert ) Endret 20. mai 2014 av Eriksendrul Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Det er billigere enn i Norge Om det er mye.. mas? Engelsk kunnskapen til de som bor i Bulgaria er som så som, men den er ikke så aller værst. Jeg regner ett sted i mellom 20 - 30.000 i uken når jeg er på ferie. Men dersom du skal på ræletur som jeg også reiste på da jeg var yngre holder det nok helt helt fint med 5 - 10.000 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Men er det noen som har vært der i løpet av det siste året ? Hva koster for eksempel en middag ? Hva koster en øl ? Hva koster en drink ca ? Røyk ? Noen som vet hva det koster for shorts/t-skjorte osv ? Jeg har ikke så mange av dem som passer eller er brukbare i Bulgaria Jeg ser steder som sier at om du skal på tur så holder det og ha med seg 1500-3000 kroner i "lommepenger" ? Jeg har ikke peiling, jeg var i Thailand da jeg var 14 men det lengste jeg har vært fra huset siden da er fisketur i jotunheimen xD Endret 20. mai 2014 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå