Sebbz Skrevet 21. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2014 (endret) Hei Skjønner frustrasjonen din Sebbz, det er viktig å ikke vike 1cm ovenfor netonnet, har kranglet frem og tilbake med de jeg også. Hold deg saklig, å krev å få snakke med en sjef der, jeg gjorde det å da unnskyldte han seg med at de svenske kundebehandlerne ikke forstod norsk godt nok... De har forsåvidt et poeng i forhold til bøyde pins, du tok ikke bilder av kortet før du satt igang med noen form for montering? har lært meg til å ta bilde av ALT jeg kjøper slik at problemer som dette ikke oppstår. Har vært hyggelig hver gang jeg har snakket med kundebehandlerne hos NetOnNet. Tror du det hjelper noe om jeg ringer inn og snakker med en sjef? Hva mer kan jeg si? Asus nekter garanti på grunn av bøyde pins, er det da netonnet som skal gi pengene tilbake? Har null peiling på slike lover. Tok ikke noen bilder før montering nei. Skal ta bilder og filme neste gang jeg åpner forseglingen på et hovedkort.. Endret 21. mai 2014 av Sebbz Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Men om kjøpet er er gjort innen 6 mnd, så er det da ikke butikk/verksted som må bevise at kjøper evt har skadet produktet? http://www.dinside.no/879533/klag-paa-mobilen-innen-seks-maaneder-presumsjonsregelen Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Ikke bevise, sannsynliggjøre. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Hva mer kan jeg si? Asus nekter garanti på grunn av bøyde pins, er det da netonnet som skal gi pengene tilbake? Har null peiling på slike lover. Som kunde skal ikke du måtte forholde deg til hva produsent (altså Asus) gir av garanti eller ikke. Du har et reklamasjonsforhold overfor butikken som har solgt deg et defekt produkt. Det er de som må erstatte varen. Om de får dette dekket av produsent eller ikke, skal ikke være ditt problem. Lenke til kommentar
Thanez Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 handler aldri hos NetOnNet igjen, holder meg til Komplett. Ikke tro det kommer til å hjelpe deg. Kundeservice hos Komplett virker som de bare kan betrygge deg om at de ikke kan gjøre stort mye. Lurer på om dette er prisen vi betaler for at vi vil betale så lite for varene... Lenke til kommentar
Ollig Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hei Skjønner frustrasjonen din Sebbz, det er viktig å ikke vike 1cm ovenfor netonnet, har kranglet frem og tilbake med de jeg også. Hold deg saklig, å krev å få snakke med en sjef der, jeg gjorde det å da unnskyldte han seg med at de svenske kundebehandlerne ikke forstod norsk godt nok... De har forsåvidt et poeng i forhold til bøyde pins, du tok ikke bilder av kortet før du satt igang med noen form for montering? har lært meg til å ta bilde av ALT jeg kjøper slik at problemer som dette ikke oppstår. Har vært hyggelig hver gang jeg har snakket med kundebehandlerne hos NetOnNet. Tror du det hjelper noe om jeg ringer inn og snakker med en sjef? Hva mer kan jeg si? Asus nekter garanti på grunn av bøyde pins, er det da netonnet som skal gi pengene tilbake? Har null peiling på slike lover. Tok ikke noen bilder før montering nei. Skal ta bilder og filme neste gang jeg åpner forseglingen på et hovedkort.. Dersom saken kommer opp til en sjef å han er någenlunde serviceminded så pleier det å løse seg, stort sett fordi han vet at saken vil koste mer en det smaker for selskapet dersom han skjønner at du ikke kommer til å gi deg. At asus nekter, har ingenting med deg å gjøre. NetonNet er selskapet som skal ordne opp for deg, det å i det hele tatt få hjelp av asus til noe er jo kliss umulig uansett. Det å ta bilder/filme noe man har kjøpt sparer deg for mye tid/irritasjon fordi da har ikke selger noe å unnskylde seg med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå