Morgens Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Har lagt min elsk på den lille "isoburn.exe" som kun brenner .iso filer til DVD. Men nå har den sluttet å fungere - uten at jeg finner ut årsaken. .iso-filene har iconet til isoburn.exe, høyreklikker jeg kommer Windows Disc Image Burner opp som std. applikasjon for den type filer. Filene er OK, det gjelder flere filer/plasseringer/disker osv. Noen ideer? Brukte tidligere Nero Burning Rom, men vil ikke ha tilbake all "skiten" som følger med den. Kun brenne .iso-filer. Takk. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Du kan vel bruke Windows7 USB tool saken til å gjøre det samme. Den funker på alle versjoner, så trenger ikke å være Win7 .iso filen du skal brenne ut. Den kan legge den enten på USB stick, eller brenne ut på DVD. Har ikke testet om den kan brukes til å f.eks brenne ut .iso filer som ikke er oppstartbare, slik som Office og slikt. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 seriøst? Hehehe, neida, det fungerer som en midlertidig løsning. Takk for det. Men det blir utrolig mye klikking, velge fil osv. Med "isoburn.exe" var det bare å klikke på fila, klikke burn - voila. Håper andre kanskje har opplevd noe lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå