Mr. Clean Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 hei Jeg gravde i noen esker her oxo fant jeg igjen Transport Tycoon! Jeg fikk faktisk installert det men jeg får en feil når jeg har hatt det på i ca 15 sec. da står det: Abnormal program temination: Memory protection fault CS: ETP=000Fh:000DB195h Viss noen har det spillet kan dere hjelpe meg jeg vill spille TRANSPORT TYCOON!!! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Last ned win versjonen av TT-DeLuxe fra nettet, det er mulig at den løser problemet. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har TT Deluxe blitt gratis nå? Konge! Lenke til kommentar
Mr. Clean Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Nå har jeg laste ned alt som finnes til det spillet og ennå fungerer det ikke Hva skal jeg gjøre da??? Er det ingen som har Transport Tycoon som fungerer på XP??? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har TT Deluxe blitt gratis nå? Konge! Nei, såvidt jeg vet er det ennå ikke abandonware, men det kan lastes ned lovlig fra nettet så lenge du eier originalen. De to gode sidene jeg brukte før, er nå borte, ser det ut til. Men ta en titt her; det er mulig du finner noe: http://www.tycoongames.net/downloadarea.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå