HelloKjersti Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Tema og de første deltakerbyene er nå klare.Disse byene blir med på årets største fotobegivenhet Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Flott tema - jeg gleder meg alt 1 Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 Flott tema - jeg gleder meg alt Kan jo kombineres med en fototur til Svalbard. Minns at det var noen som gjerne kunne tenkt seg noe slikt. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Flott tema, indeed! Dette ser jeg frem til, og har sett frem til det i flere måneder allerede. Må nok ha meg et par turer rundt og tenke ut noen idéer. Lenke til kommentar
kennidenni Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Vurderer å være med for første gang. Noen som har lyst til forklare hva det går ut på og gi noen tips til en 17år gammel gutt? Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 22. mai 2014 Del Skrevet 22. mai 2014 Vurderer å være med for første gang. Noen som har lyst til forklare hva det går ut på og gi noen tips til en 17år gammel gutt? Spar på BSU! ;-) spøk til alvor....; Det er bare å henge seg på! ... og før dette kan det jo være greit å tusle rundt med kameraet og forsøke å finne ting - "se" verden på ny... prøve å trene øyet til å se motiver. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg