Torstein Norum Bugge Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Denne lille blå pillen skal kunne stoppe 90 prosent av alle tilfeller.Er dette en mulig HIV-kur? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Hvilken pris har menneskeliv? Burde ikke myndighetene kjøpt opp rettighetene til pillene og lagt rettighetene åpnet ut for alle som vil produsere så vi får et konkurransedrevet marked? Land of the free (market) er vel riktig sted å starte? 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg brukar2341 Skrevet 20. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 20. mai 2014 første jeg tenkte på da jeg leste overskriften 10 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Do you want the blue pill, or the red one? The choice is yours. 2 Lenke til kommentar
gummitarzan Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Man dør ikke av HIV, man dør av AIDS Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Man dør ikke av HIV, man dør av AIDS Godt poeng - endret setningen. :-) Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Do you want the blue pill, or the red one? The choice is yours. Do you have a blue one? 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Får man hiv er vel sjansen stor for at man har noe skyld i dette selv? Lenke til kommentar
G Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Får man hiv er vel sjansen stor for at man har noe skyld i dette selv? Det er samme argumentasjon, som om at du lar døren stå ulåst så har du gitt invitasjon til tyver. I grunnen en dårlig tankegang. Man, "må jo forvente" at tyver har moral. Nei, det jeg egentlig vil si er at det blir det samme som at du kaller folk for idioter, det er slik denne argumentasjonsformen fungerer. Det gjør det uansett ikke mindre leit for offeret, enten det er HIV eller tyveri man snakker om. Dessuten er det alltid en sjanse for at noen kommer borti disse utingene som en uskyldig part, så helt svart/hvitt er ikke den verdenen. Og folk er uforsiktige, glemsomme og listen kan lages lengre ... Endret 20. mai 2014 av G 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg