Matte-Mathias Skrevet 31. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2014 Hadde det vært mulig for noen av dere kloke hjerner å fikse et løsningsforslag for Del 1 oppgave 2. Har lest igjennom forhåndssensur rapporten, men den oppgav ikke alle de oppgave jeg selv ønsket å ha svar på. Jeg prøver nemlig å regne ut prosentvis mengde riktig jeg har for å se hvilken karakter jeg kan få. Kan du ikke heller komme med konkrete oppgaver og hva du har tenkt, så vi kan diskutere rundt? Du ser jo at de fleste av oss også har gjort noen slumsefeil, så blir litt feil om vi skal gi deg noe fasitsvar vi mener er riktig. Da måtte det i så fall vært en type Janhaa eller noe, og det ser dårlig ut Lenke til kommentar
NothingEverLost Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Jeg lurer litt på hva folk har svart på oppg.2c) 2. Og 3. På del 1? Nr. 1 var grei, men har ikke vært borti slike oppgaver som 2 og 3 tidligere. Lenke til kommentar
Realfag Skrevet 31. mai 2014 Del Skrevet 31. mai 2014 Hadde det vært mulig for noen av dere kloke hjerner å fikse et løsningsforslag for Del 1 oppgave 2. Har lest igjennom forhåndssensur rapporten, men den oppgav ikke alle de oppgave jeg selv ønsket å ha svar på. Jeg prøver nemlig å regne ut prosentvis mengde riktig jeg har for å se hvilken karakter jeg kan få. Kan du ikke heller komme med konkrete oppgaver og hva du har tenkt, så vi kan diskutere rundt? Du ser jo at de fleste av oss også har gjort noen slumsefeil, så blir litt feil om vi skal gi deg noe fasitsvar vi mener er riktig. Da måtte det i så fall vært en type Janhaa eller noe, og det ser dårlig ut Hahah, joda, ser den. Mitt problemet er dog at jeg er sikker på at jeg har flusst av med feil, og ikke bare "Slumsefeil". Derfor ser jeg igjennom hele eksamen for å prøve å se hvor jeg greier å lure til meg et og annet poeng, slik at jeg greier å regne ut hvilken karakter jeg vil få(iallefall sånn ca.). Ettersom jeg står ved et ganske så usikkert valg når det kommer til studering etter sommern er det vell i mine øyne litt viktig at jeg får rede på dette nå. Jeg kan godt spørre om konkrete oppgaver, men isåfall så ville jeg bare ha spurt etter en og en oppgave helt til hele eksamen er blitt regnet igjennom. Del 1, er jo forsåvidt grei nok, ettersom dere selv har diskutert noen av oppgavene, og fasiten for flervalgs ligger i forhåndssensur rapporten, men del 2 derimot, ja...Planen var vell ikke egentlig å se på deres svar som en ren "fasit", men den vil jo gi meg en pekepinn på hvor jeg ligger, iallefall om jeg har sånn rundt samme svar. 1 Lenke til kommentar
Vaskosi Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Er det noen som vet når vi får resultatene? Lenke til kommentar
Matte-Mathias Skrevet 8. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2014 Er det noen som vet når vi får resultatene? Fellessensuren er 18 og 19 juni, så da blir vel karakterene lagt ut 1-3 dager etter det igjen. Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Er det noen som vet når vi får resultatene? Fellessensuren er 18 og 19 juni, så da blir vel karakterene lagt ut 1-3 dager etter det igjen. Fellessensuren for Kjemi 2 er 19 mai. Normalt legger da skolen ut resultatene enten på papir på skolen eller elektronisk på læringsplatformen fredagen. Skal man klage og være med på hurtigklagesensuren har man bare noen få dager på seg til å få sendt en inn. Cobos Lenke til kommentar
no2no Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Hos oss blir den offentliggjort 23. juni på skolen, men kan godt hende vi får SMS varsel før det. Forøvrig gikk kjemi 2 eksamen forferdelig for min del, så kanskje like greit å ikke vite den ennå. Lenke til kommentar
WerGis Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Andre som har hatt Kjemi 2 muntlig? Fikk 6'er og er selvfølgelig lykkelig med det, fikk om oksidasjon av uedle metaller, forsøket var jernspiker i løsning i kontakt med andre stoffer (zink, kobber og bare vann) og påvisning av Fe2+ for å bevise hvor det hadde kommet lengst (kolorimetrisk eller kmno4) Uforberedt del var uorganisk analyse. Godt å være ferdig! Lenke til kommentar
Aiwê0 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Andre som har hatt Kjemi 2 muntlig? Fikk 6'er og er selvfølgelig lykkelig med det, fikk om oksidasjon av uedle metaller, forsøket var jernspiker i løsning i kontakt med andre stoffer (zink, kobber og bare vann) og påvisning av Fe2+ for å bevise hvor det hadde kommet lengst (kolorimetrisk eller kmno4) Uforberedt del var uorganisk analyse. Godt å være ferdig! Jeg hadde muntlig i april jeg, har du gått via skole? Jeg fikk også 6, veldig hyggelig eksamen! Hadde elektrolyse og organiske reaksjonsmekanismer Lenke til kommentar
Aiwê0 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Wow! Gratulerer Sterkt gjort Lenke til kommentar
Bruker-308370 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Jeg fikk 5! Wow! Helt utrolig! Var så utrolig sikker på at jeg skulle få en 4'er! Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 fikk 5, forstår ikke helt hvorfor. spiller ingen rolle for meg uansett, men fortsatt.. Lenke til kommentar
Bruker-308370 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 fikk 5, forstår ikke helt hvorfor. spiller ingen rolle for meg uansett, men fortsatt.. Du håpet på 6? Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 fikk 5, forstår ikke helt hvorfor. spiller ingen rolle for meg uansett, men fortsatt.. Du håpet på 6? mer lik forventet Lenke til kommentar
Aiwê0 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Dere som har fått karakteren, har dere tatt faget som privatist eller via skole? Lenke til kommentar
Bruker-308370 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Dere som har fått karakteren, har dere tatt faget som privatist eller via skole? Jeg er ikke privatist. Lenke til kommentar
Aiwê0 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Da er nok derfor. Er privatist så får vel karakteren i neste uke en gang tenker jeg. Gratulerer med bra resultater btw! Lenke til kommentar
lesoleil Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Yes, ble en 6-er! Jeg er forøvrig privatist, og fikk karakterene nå nettopp på privatistweb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå