NothingEverLost Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Var bare et H-atom Åh, phew! hehe Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg skrev ikke ned noen kilder, kan ikke tenke meg at andre gjorde det heller. Ser ikke poenget i det, og kan ikke tenke meg at sensor skal trekke ned noen for å ikke ha skrevet dem ned hvis man ikke siterte noe ordrett fra boka... 2 Lenke til kommentar
Anonym951 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg skrev ikke ned noen kilder, kan ikke tenke meg at andre gjorde det heller. Ser ikke poenget i det, og kan ikke tenke meg at sensor skal trekke ned noen for å ikke ha skrevet dem ned hvis man ikke siterte noe ordrett fra boka... Okei, det er bra! Er forsåvidt enig med det du sier, bare ble litt småstresset når vi fikk beskjed om å gjøre det Lenke til kommentar
karlsa Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg er for nysgjerrig til å vente på fasiten.. Her er mine svar fra del 1 - flervalgoppgaver: a: D b:C c:A d: B e: A f: C g: B h: A i: C j: D k: C l: A m: B n: A o: B p: B q: C r: D s: D t: B Hva fikk dere? Lenke til kommentar
Bruker-308370 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg er for nysgjerrig til å vente på fasiten.. Her er mine svar fra del 1 - flervalgoppgaver: a: D b:C c:A d: B e: A f: C g: B h: A i: C j: D k: C l: A m: B n: A o: B p: B q: C r: D s: D t: B Hva fikk dere? Fikk det samme bortsett fra: F (her tok jeg D). Hva tenkte du her? Var skikkelig usikker på om det var C eller D. R (her tok jeg B tror jeg). Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte her. Jeg gjorde den litt fort unna tror jeg. Jeg vurderte B eller D. Hva tenkte du? Noen andre som også vil komme med innspill? Lenke til kommentar
Lackadaisical Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) a:B b C c A d B e A f D g C h A i C j D kC l A m D n A o B p B C C D B Endret 23. mai 2014 av Lackadaisical Lenke til kommentar
karlsa Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg er for nysgjerrig til å vente på fasiten.. Her er mine svar fra del 1 - flervalgoppgaver: a: D b:C c:A d: B e: A f: C g: B h: A i: C j: D k: C l: A m: B n: A o: B p: B q: C r: D s: D t: B Hva fikk dere? Fikk det samme bortsett fra: F (her tok jeg D). Hva tenkte du her? Var skikkelig usikker på om det var C eller D. R (her tok jeg B tror jeg). Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte her. Jeg gjorde den litt fort unna tror jeg. Jeg vurderte B eller D. Hva tenkte du? Noen andre som også vil komme med innspill? Jeg tror jeg var usikker på akkurat de samme. Det endte med at jeg tok en råsjans. Akkurat nå husker jeg ikke hvem som er hvem. Lenke til kommentar
lesoleil Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg er for nysgjerrig til å vente på fasiten.. Her er mine svar fra del 1 - flervalgoppgaver: a: D b:C c:A d: B e: A f: C g: B h: A i: C j: D k: C l: A m: B n: A o: B p: B q: C r: D s: D t: B Hva fikk dere? Fikk det samme bortsett fra: F (her tok jeg D). Hva tenkte du her? Var skikkelig usikker på om det var C eller D. R (her tok jeg B tror jeg). Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte her. Jeg gjorde den litt fort unna tror jeg. Jeg vurderte B eller D. Hva tenkte du? Noen andre som også vil komme med innspill? Fikk de samme som deg, Mulan, unntatt g) C - tenkte at det dannes både to stereoisomerer av 2,3-dihydroksypropanal, og et keton med OH-grupper på c nr 1 og 3 r) D Lenke til kommentar
missCapable Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 noen som kan svaret på 5a) og 5c) ? Lenke til kommentar
missCapable Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Og noen som klarte å balansere likningen i 2.a. 3) ? Lenke til kommentar
Fredtu24 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) m) Jeg svarte Daltså Br2 + 2 e- ---> 2Br-2I- --> I2 + 2e-Tot: Br2 + 2I- ----> 2Br- + I2For hver x mol Br2 må 2mol I- reagere. (Fordold 1:2)Etter at 0,1 mol 2I- reagerer sitter vi igjen med 0,05 mol Br2. Så D. Endret 23. mai 2014 av Fredtu24 Lenke til kommentar
lesoleil Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 m) Jeg svarte D altså Br2 + 2 e- ---> 2Br- 2I- --> I2 + 2e- Tot: Br2 + 2I- ----> 2Br- + I2 For hver x mol Br2 må 2mol I- reagere. (Fordold 1:2) Etter at 0,1 mol 2I- reagerer sitter vi igjen med 0,05 mol Br2. Så D. ah, det er sant.. tenkte jeg ikke på Lenke til kommentar
Fredtu24 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Ellers sitter jeg her med en skikkelig dårlig magefølelse. Jeg vet ikke. Jeg fikk ikke tid til å svare på oppgave 2 d) 3. så der røk sekseren. : '( Endret 23. mai 2014 av Fredtu24 Lenke til kommentar
Anonym951 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Noen som fikk til å balansere ligningen i 2 a 3? Lenke til kommentar
missCapable Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Det er ikke sikkert du får 5 bare på grunn av en deloppgave. Det er uansett ikke i din makt lenger, så jeg hadde bare slappet av å tenkt på noe annet. Og om du skulle få fem, shit happens. Lenke til kommentar
NothingEverLost Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Det står i eksamensveiledningen til sensorene at "Det skal være mulig å oppnå høyeste karakter selv om det forekommer enkelte feil, eller om noen svar er ufullstendige", så én enkelt deloppgave gjør nok ingenting om resten er bra Lenke til kommentar
Ari Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Jeg er for nysgjerrig til å vente på fasiten.. Her er mine svar fra del 1 - flervalgoppgaver: a: D b:C c:A d: B e: A f: C g: B h: A i: C j: D k: C l: A m: B n: A o: B p: B q: C r: D s: D t: B Hva fikk dere? Fikk det samme bortsett fra: F (her tok jeg D). Hva tenkte du her? Var skikkelig usikker på om det var C eller D. R (her tok jeg B tror jeg). Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte her. Jeg gjorde den litt fort unna tror jeg. Jeg vurderte B eller D. Hva tenkte du? Noen andre som også vil komme med innspill? Jeg er for nysgjerrig til å vente på fasiten.. Her er mine svar fra del 1 - flervalgoppgaver: a: D b:C c:A d: B e: A f: C g: B h: A i: C j: D k: C l: A m: B n: A o: B p: B q: C r: D s: D t: B Hva fikk dere? Fikk det samme bortsett fra: F (her tok jeg D). Hva tenkte du her? Var skikkelig usikker på om det var C eller D. R (her tok jeg B tror jeg). Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte her. Jeg gjorde den litt fort unna tror jeg. Jeg vurderte B eller D. Hva tenkte du? Noen andre som også vil komme med innspill? Jeg fikk også D på f). Fikk D på r) Lenke til kommentar
Magnisx Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Del 1 teller ikke lenger 40%. Det er helheten på alt som vurderes. Nytt fra i år. Lenke til kommentar
Ari Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Er veldig nysjerrig på del 2, noen som har svarene på regne-oppgavene? Lenke til kommentar
Fredtu24 Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Del 1 teller ikke lenger 40%. Det er helheten på alt som vurderes. Nytt fra i år. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå