t3p0s3 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Etter en 5-10 minutter online blir internett forbindelsen min brutt og jeg må reboote. Dette skjer uansett om jeg bruker iexplorer, opera spiller eller ikke gjør noe som helst. Jeg har lagt inn 3 forskjellige versioner av 2000 og problemet er fortsatt her. Har også problemer med at pc`n rebooter av seg selv om jeg spiller mer enn 30 min (det er ikke ms blast og ikke pc`n som blir for varm). Det eneste jeg har lagt inn på pc`n nå er drivere til HK, skjermkort, nettv.kort, sp4, skjerm, directx 9b og The All Seeing Eye. Dette begynner å bli forferdelig frustrerende og jeg trenger hjelp asap. Kan også legge til at problemene oppstod etter at jeg tok vekk en gammel disk. - Noe jeg gjorde fordi når jeg startet opp så kom ikke boot screen, men rett før den skal komme kom noe sånt som F0 F0 F0 F0... (husker ikke helt) Da gikk det ikke ann å formatere disken så jeg ga den bort. Men hovedproblemet er da altså at internett forbindelsen lukkes... Takker for alle svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå