Gå til innhold

Samsung Galaxy S II kameraproblemer

Gjest Slettet+9812374

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9812374

Jeg har plutselig fått et kameraproblem på mobilen min (Samsung Galaxy S II med samsungs Android 4.1.2).

Det ser ut som kameraet kræsjer hele tiden. Har bare brukt standardappen til kameraet (men jeg installerte instagram for å teste, og den gjør det samme).

Feilmeldingen jeg får er:

"Advarsel. Serverfeil oppstod. Start kameraet på nytt".

De få gangene den klarer å lagre et bilde ser de ut som under.

Noen som har vært borti dette og vet hvordan det kan fikses? Eller må jeg til verksted?

Har sjekket at det ikke er noe galt med SD-kortet, skjer på både internminne og SD-kort. Siden det også skjer med Instagram så er det vel selve kameraet som det kan være noe galt med, og ikke kameraappen..

testbilde%20Samsung.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et lignende problem, jeg får ikke skrevet til internminnet, og når jeg prøver å åpne kameraappene jeg har (både "kamera" og alle de andre), krasjer de fordi de ikke får tilgang til det jævla minnet. Begynner å få abstinenser til enkelt og greit kunne knipse bilder og snaps.

Lenke til kommentar

Jeg hadde problemer med det samme en gang for fryktelig lenge siden, og grunnen var da at det lå en korrupt bildefil i mappen for lagring av disse filene. Jeg koblet da telefonen til pc'en (mener jeg ikke fant filen på "Mine filer" appen), og fjernet de korrupte bildefilene. Restartet telefonen, og etter det fungerte den fint.

Filene jeg fjernet hadde da navn som på ingen måte lignet filnavn på øvrige filer i samme mapper.

Vet ikke om det samme gjelder for deg, men kan jo være verdt et forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...