Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Altså, om Giroud er målestokken så er jeg helt enig i at Lacazette er veldig god. Bedre enn Giroud, men det skal ikke mye til. Andy Carroll er bedre enn Giroud. Synes Fékir er bedre enn Lacazette personlig, men Lacazette er en god spiss. Ikke verdt over 30 millioner pund, men når man har så mye penger fra tv avtalen må man betale blodpris. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, om Giroud er målestokken så er jeg helt enig i at Lacazette er veldig god. Bedre enn Giroud, men det skal ikke mye til. Andy Carroll er bedre enn Giroud. Synes Fékir er bedre enn Lacazette personlig, men Lacazette er en god spiss. Ikke verdt over 30 millioner pund, men når man har så mye penger fra tv avtalen må man betale blodpris. 

Hæ? Giroud er bra når han er i form og ikke skadet. Statistisk sett skorer han mål i annenhver kamp med Arsenal. Ja, det finnes bedre spisser, men Giroud er ikke dårlig. Carrol, han er dårlig.

Ps. Arsenal snuser på Alvaro Morata. Det hadde vært et bra kjøp.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Hjelper ikke hva statistikken sier, når han scorer 9 mål på 6 eller noe, også går han 18 uten å score. Giroud er ikke dårlig, og han er bedre enn Carroll, men han er på ingen måte en spiss man vinner PL med, alene.

Morata er oppskrytt. Nei, takk.

Lenke til kommentar

Hjelper ikke hva statistikken sier, når han scorer 9 mål på 6 eller noe, også går han 18 uten å score. Giroud er ikke dårlig, og han er bedre enn Carroll, men han er på ingen måte en spiss man vinner PL med, alene.

Morata er oppskrytt. Nei, takk.

Giroud er etter er en av PLs beste spisser. Arsenal fans som klager er det ikke synd på.

Lenke til kommentar

Hæ? Giroud er bra når han er i form og ikke skadet. Statistisk sett skorer han mål i annenhver kamp med Arsenal. Ja, det finnes bedre spisser, men Giroud er ikke dårlig. Carrol, han er dårlig.

16 PL mål på 38 kamper, derav 3 kom i årets siste kamp. 15 PL kamper på rad uten scoring. "En av PLs beste spisser". Gidder ikke en gang å argumentere for deg at Giroud suger. Finnes godt over 30 spillere i PL som kunne ha scoret 16 mål som spiss for Arsenal. 

Lenke til kommentar

16 PL mål på 38 kamper, derav 3 kom i årets siste kamp. 15 PL kamper på rad uten scoring. "En av PLs beste spisser". Gidder ikke en gang å argumentere for deg at Giroud suger. Finnes godt over 30 spillere i PL som kunne ha scoret 16 mål som spiss for Arsenal. 

Her har du laget et fantasisitat "En av PLs beste spisser".. Det har jeg aldri sagt. Jeg bare sier at Giroud ikke er dårlig.

Lenke til kommentar

Benzema til Manchester United?

http://www.dagbladet.no/2016/05/24/sport/fotball/real_madrid/manchester_united/karim_benzema/44319960/

Jeg er ikke Arsenal fan, men på vegne av Arsenal fan har jeg fryktet at klubben vil gjøre et forferdelig tabbekjøp ved å bringe Benzema til klubben. En spiller med dårlig holdning, som vil bli overpriset og generelt sett er overvurdert.

Jeg har fryktet på vegne av flere klubber at de kjøper Benzema... Håper denne middelmådige sutrepaven går til Manchester United og blir bestekompis med sitt Engelske speilbilde Wayne Rooney.

Lenke til kommentar

Ja, helt elendig. Nå har årets sesong vært hans beste siden han kom til RM. 35 målpoeng på 35 kamper vel.

Joda, men han blir nok uansett en flopp i Premier League. En av fordelene han har er fysisk styrke, rykk og krutt i foten, men Spanske spillere er gjennomsnittlig mindre enn Engelske, de har en annen spillestil og et type forsvar som nok ikke passer Benzama spesielt bra.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig uenig, men jeg tror heller ikke at vi noen gang får se han i PL - så et svar får vi neppe.

Benzema briljerte i Frankrike før han dro til RM også, og spillerne der er vel ikke akkurat smågutter.

Lenke til kommentar

Ja, helt elendig. Nå har årets sesong vært hans beste siden han kom til RM. 35 målpoeng på 35 kamper vel.

Joda, men han blir nok uansett en flopp i Premier League. 

Du kan ikke gi oss neste ukes lottotall når du først er i gang?

13, 34, 12, 32, 24, 5, 3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...