Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Hvor mange av Leicesters spillere tror dere blir solgt i sommer? Har en følelse av at Mahrez blir snappet opp av Barca eller PSG. Noe sier meg at han ikke blir i PL, men hvis han blir i PL er det sikkert City som får han.

Realistisk å tro Vardy, Kantè, Schmeichel eller flere blir solgt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser for meg at alle de nevnte spillerne blir værende. Hvis Leicester klarer å videreføre formen inn i neste sesong, så kan jeg se for meg at spillere som f.eks. Vardy og Mahrez blir vanskelige å holde på. Gitt at de presterer på nogenlunde samme vis neste sesong.

Lenke til kommentar

Klubbledelsen har jo sagt at ingen skal selges. Samtidig regner jeg med at de fleste har prisklausuler. N'Golo Kante har visstnok en på ca 240 millioner kroner.

Jeg tror Mahrez og Kante er de to heteste kandidatene til å bli solgt. Jeg er overraska om de enda spiller hjemmekamper på King Power til høsten.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er, hvorfor skal de gå? Ingen vet hvor dette toget stopper. Kan de vinne CL? Lite sannsynlig, men ikke umulig. Har hatt overraskelser der før. Hellas har vunnet EM for pokker!

Så med mindre en av de virkelig store klubbene kommer på banen så tror jeg de fleste blir i Leicester

Lenke til kommentar

Ta for eksempel Kante da. Hvis PSG utløser klausulen, hvorfor skal han ikke gå dit? Han kommer til å tjene mye mer og han har mesteparten av familie og venner der.

Mahrez som et annet eksempel. Jeg tror han går til Barca om sjansen byr seg. Alle fotballspillere vil spille for en klubb som Barcelona. Dette kan bli eneste sjanse han får.

Vardy og Schmeichel er vel de to siste det har vært litt blest om. Disse er forholdsvis gamle og vil ha mulighet til å tjene mye bedre de siste årene av karrieren i en annen klubb.

Sier ikke at det kommer til å skje, men jeg ser argumenter for at de kan forsvinne. Resten av spillerne er det nok mindre blest om.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Har jævlig lyst på Schmeichel til klubben. Det er så mye nostalgi i det navnet for oss i Man Utd. Helt sykt at de vant på samme dato i samme alder!! Vil gjerne ha Mahrez også, for en syk syk spiller! Kante er vel kanskje også moden for en større klubb, selv om jeg tror han drar til PSG hvis han flytter på seg. 

Jeg har ca null tro på at samtlige av de tre er i klubben etter sommeren. Vardy blir nok og spiller helt ræv i forhold siden Mahrez ikke spiller han god :)

Lenke til kommentar

Hvor mange av Leicesters spillere tror dere blir solgt i sommer? Har en følelse av at Mahrez blir snappet opp av Barca eller PSG. Noe sier meg at han ikke blir i PL, men hvis han blir i PL er det sikkert City som får han.

Realistisk å tro Vardy, Kantè, Schmeichel eller flere blir solgt?

Hva skal Barcelona med Mehrez? For Leicester sin del er det vel positivt om de kan få solgt Mahrez for rundt 30 million Euro, eller rundt 25+ million pund. Da får de inn nok penger til å kjøpe inn to gode nye spillere, eller muligens 3. Skal de selge Mahrez eller Vardy bør de heller selge Vardy om de får i nærheten like mye penger for han. Vardy er gammel, 29 år.

Får de 20 million pund for Vardy trenger de ikke selge Mahrez. Leicester trenger uansett en hel del forsterkninger og jeg er sikker på Ranieri tenker en del over de. I bunn og grunn avhenger det av Leicester sitt styre og hvor mye penger Ranieri har til rådighet. Har han ikke penger til rådighet må han nok selge Mahrez og/eller Vardy for å finansiere Leicester sine kjøp. Men Leicester er egentlig en rik klubb, eid av en rik Thai forretningsmann. De trenger ikke å selge noen, hvis denne fyren er litt mer fornuftig enn han Cardiff City eieren.

Leicester bør ha penger nok til å kunne motstå bud på disse spillerne. Men kommer det 20 million pund på bordet for en 29 år gammel spiss, vil det være galskap å si nei. 50 million pund for Mahrez er det nok ikke mange som vil betale. Schmeichel vil bli en dyr keeper for et lag som vil kjøpe han. Jeg vil tippe han uansett ikke vil gå for mindre enn 15 million pund, noe som er svært mye for en keeper. Men hvis Barcelona selger Ter Stegen vil det nok skje for rundt 20 million pund eller mer.

Lenke til kommentar

West Ham viser ambisjoner: har fått et 31 millioners pund bud avslått på Lacazette. Spennende å se om de klarer å få han. Er ikke spesielt stor fan av han selv, men en solid PL spiss uten tvil. Kampen om topp 4 blir jævla bra om West Ham klarer å forsterke laget ytterligere og ta enda flere steg i rett retning. 

Lacazette er veldig god. Pisser på Giroud på alle områder bortsett fra i lufta.

Ender han opp i West Ham og vi ikke ender opp med å få inn en bedre spiss enn Giroud så kommer jeg virkelig til å tørne..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...