Espp Skrevet 6. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2016 Veldig lavt hvis det blir godtatt, kan ikke fatte og forstå at ikke større klubber er ute å plukker han for den prisen. Omså som reserve må han vel være verd 200 mill. Usikker på hvordan han har spilt i år, men ingen tvil om at han kan. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 6. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2016 Austin må tilbake til PL alt for god for rævdårlige QPR Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2016 Jeg kan ikke se for meg at Lacazette går til Newcastle. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2016 Nei, litt enig det, men på den andre siden av tenkte jeg det samme om Shaqiri, Ayew, Cabaye og Payet også. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2016 Nei, litt enig det, men på den andre siden av tenkte jeg det samme om Shaqiri, Ayew, Cabaye og Payet også. Lacazette ligger nok på hylla over disse igjen.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2016 Tja, bare tiden vil vise. En sterk sesong viste verden iallfall hva som bor i gutten, spørsmålet er om han klarer å prestere slikt igjen og ikke minst om han klarer å prestere slikt igjen i en eventuelt tøffere liga. Spennede spiller uten tvil. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2016 Jeg kan ikke se for meg at Lacazette går til Newcastle. Han skal ha sagt nei. Lenke til kommentar
blured Skrevet 6. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2016 (Lacazette) Usikker på hvordan han har spilt i år, men ingen tvil om at han kan. I fjor så hadde han 26 mål og 6 assists på 33 kamper. Halvveis ut i sesongen i år så har han i år bare 6 mål. Så han er ganske langt unna om en bare ser på tallene. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2016 Lacazette < Fekir tho. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2016 Lacazette hadde vært perfekt for Arsenal. Han er akkurat den mixen av Giroud og Walcott som vi trenger. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2016 Lol Lenke til kommentar
atwater Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Samme fyr som først kom med Sanchez overgangen til Arsenal! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Hvis Arsenal klarer å lande Aubameyang så er gullet deres! Tror Arsenal tar det uansett i år, men en spiller av et slikt kaliber vil løfte troppen både mentalt og på banen. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Hah. Kommer ikke til å skje. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Hah. Kommer ikke til å skje. Samme ble vel sagt om Sanchez Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Har ikke han 3,5 år på kontrakten? Hvor ofte selger Dortmund spillere som ikke er i deres siste år? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Hah. Kommer ikke til å skje. Samme ble vel sagt om Sanchez Nope. Ikke fra meg. En annen ting med Sanchez var også det at det var misnøye fra Sanchez rundt tilværelsen i Barcelona. Pluss at det var om sommeren så Barcelona hadde godt med tid til å få ting i orden uansett. Når det gjelder Aubameyang så har Dortmund egentlig bare 2 spisser og er også godt på vei til å bli kvalifisert til CL kommende sesong. Ikke faen om de selger han såfremt han ikke "trasser" seg vekk eller Arsenal legger inn et helt vanvittig høyt bud. Og det kommer neppe til å skje for denne karen nå i vinter. Rimelig sikker på at Aubameyang aldri blir Arsenalspiller. Sjansen for at det skal skje nå i januar ser jeg på så godt som 0%. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Lol, skjer ikke at vi (eller noen andre) får hente Aubameyang i januar. At noen i det hele tatt tror på de ryktene er fullstendig beyond me. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 8. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2016 Lol, skjer ikke at vi (eller noen andre) får hente Aubameyang i januar. At noen i det hele tatt tror på de ryktene er fullstendig beyond me. Verre er de som tror neymar vil til united. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå