Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Hva skjer med Berahino om dagen egentlig? Skadet eller blir han bare benket til fordel for Rondon?

Håper at vi kjøpe noen nye på midten. Hva skjer nå alle våre andre spisser blir spilleklare igjen om vi handler ny spiss? Ingen er så dårlige at de ikke fortjener plass i troppen.

Stiller meg helt uforstående til dette med at vi må han ny keeper. Når vi sliter så j**** spillemessig har vi ikke råd til å bruke midler på ny keeper. Coach Mignolet litt mer i feltarbeid så er det "good 2 go".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Lokomotiv Moscow striker Oumar Niasse is likely to move to the Premier League in £15m deal this month, according to the Guardian.

A whole host of clubs have been linked with Niasse, including Chelsea, Manchester United, Tottenham, Everton, Newcastle and Aston Villa, and the forward favours a move to the Premier League.

The 25-year-old is the Russian Premier League’s player of 2015, and Lokomotiv Moscow have reportedly already turned down offers from Bayer Leverkusen and Monaco."

Lenke til kommentar

Par år forsent, men for en spiller!! Beste spilleren i mine øyne.

"Ifølge agenten og broren hans skal 35 år gamle Ronaldinho være tilbudt kontrakt med flere Premier League-klubber.

Er nok dessverre ikke god nok for fast plass hos de fleste av PL-klubbene lenger.

God nok til å slå støttepasninger på United.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Blir oppriktig trist hvis vi ikke sprenger banken og henter Guardiola, la han få hva han enn ønsker seg for å komme. Man Utd, Chelsea eller City kommer til å bli helt rå under han og dominere ligaen. Jeg har et indre håp om at det blir Man Utd.

Det eneste negative med Guardiola i mine øyne er at han aldri sitter så lenge, men jeg tar lett "kun" tre år med han.

Edit: Forhåpentligvis så tar ikke Arsenal innersvingen på alle og signere han. Guardiola er den eneste manageren jeg tror kan ta over for Wenger relativt sømløst, alle andre vil skape et tomrom og savn etter gode gamle Wenger. 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...