SpongeFrog Skrevet 3. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2016 Hva skjer med Berahino om dagen egentlig? Skadet eller blir han bare benket til fordel for Rondon? Håper at vi kjøpe noen nye på midten. Hva skjer nå alle våre andre spisser blir spilleklare igjen om vi handler ny spiss? Ingen er så dårlige at de ikke fortjener plass i troppen. Stiller meg helt uforstående til dette med at vi må han ny keeper. Når vi sliter så j**** spillemessig har vi ikke råd til å bruke midler på ny keeper. Coach Mignolet litt mer i feltarbeid så er det "good 2 go". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. januar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 "Lokomotiv Moscow striker Oumar Niasse is likely to move to the Premier League in £15m deal this month, according to the Guardian. A whole host of clubs have been linked with Niasse, including Chelsea, Manchester United, Tottenham, Everton, Newcastle and Aston Villa, and the forward favours a move to the Premier League. The 25-year-old is the Russian Premier League’s player of 2015, and Lokomotiv Moscow have reportedly already turned down offers from Bayer Leverkusen and Monaco." Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 4. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2016 Jævla city. Fy faen å de doper ass.. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 5. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2016 Mathieu Debuchy skal være på vei til West Bromwich. Den franske forsvarsspilleren sliter med å få spilletid i Arsenal og kan bli lånt til Premier League-rivalen ut sesongen slik at han får kamptrening før EM på hjemmebane til sommeren. Hentet fra VG Direkte Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Par år forsent, men for en spiller!! Beste spilleren i mine øyne. "Ifølge agenten og broren hans skal 35 år gamle Ronaldinho være tilbudt kontrakt med flere Premier League-klubber. Endret 5. januar 2016 av PrettyBoy Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2016 Jøss, har han lagt hiphop-karrieren på hylla? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2016 Par år forsent, men for en spiller!! Beste spilleren i mine øyne. "Ifølge agenten og broren hans skal 35 år gamle Ronaldinho være tilbudt kontrakt med flere Premier League-klubber. Er nok dessverre ikke god nok for fast plass hos de fleste av PL-klubbene lenger. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2016 Han er god nok teknisk for alle lag i verden, men like bra trent som ei bøtte drit desverre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2016 Par år forsent, men for en spiller!! Beste spilleren i mine øyne. "Ifølge agenten og broren hans skal 35 år gamle Ronaldinho være tilbudt kontrakt med flere Premier League-klubber. Er nok dessverre ikke god nok for fast plass hos de fleste av PL-klubbene lenger. God nok til å slå støttepasninger på United. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Espp Skrevet 5. januar 2016 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 5. januar 2016 God nok til å slå støttepasninger på United. Som en av sutrekukene for offtopic og dårlig humor burde du kanskje holde deg for god for slikt selv. 10 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2016 Jeg vil tro at han er god nok til å slå støttepasninger hos hvilken som helst klubb. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2016 Om vi eller noen andre PL klubber henter Niasse for 200 mill skal jeg personlig finne Bruun Hansen i Åsane og gi han en skikkelig slap i trynet! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2016 Med tanke på at han ikke var god nok for Brann? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Guardiola til PL. City, United eller Chelsea? Wenger skal vel ikke gi seg helt ennå? http://www.nettavisen.no/sport/fotball/guardiola-vil-til-premier-league/3423176702.html Endret 5. januar 2016 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Blir oppriktig trist hvis vi ikke sprenger banken og henter Guardiola, la han få hva han enn ønsker seg for å komme. Man Utd, Chelsea eller City kommer til å bli helt rå under han og dominere ligaen. Jeg har et indre håp om at det blir Man Utd. Det eneste negative med Guardiola i mine øyne er at han aldri sitter så lenge, men jeg tar lett "kun" tre år med han. Edit: Forhåpentligvis så tar ikke Arsenal innersvingen på alle og signere han. Guardiola er den eneste manageren jeg tror kan ta over for Wenger relativt sømløst, alle andre vil skape et tomrom og savn etter gode gamle Wenger. Endret 5. januar 2016 av Espp Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2016 Sykt hvis Newcastle stikker av med Lacazette. Trodde han var så godt som klar for en større klubb. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 6. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2016 Det hadde vært sykt ja. 19m pund synes jeg var veldig lavt men har ikke fått sett han denne sesongen. Har han stagnert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå