Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Ikke at overgangsvinduet enda er stengt, men tviler på at det skjer de største overraskelsene. 

Hvem vil stå igjen som vinnere av overgangsvinduet av de større lagene?
United har ikke brukt mye, og fått mye penger inn fra salg, men kanskje de har brukt for lite?

City har forsterket, men for noe priser de har betalt.

Arsenal har ikke gjort en dritt? Spurs har vel heller ikke gjort så mange kjøp?

Chelsea har hentet en forsterkning, men ellers er det gjort mye rart.

Liverpool har hentet noen forsterkninger, solgt en av de beste spillerne og ryddet bort spisser. 

Lenke til kommentar

Denne går varm på twitter

- Sterling a huge English talent so £49m is understandable.

-De Bruyne amazing last season so £55m is understandable.

-Martial for £58m isn't.

Utifra det jeg har sett av Martial kan jeg ikke fortå hvordan noen kan betale så mye for han. Average spiss som ikke scorer spesielt mye mål ^^

Ja, han er er 19år med potensiale, men hans prislapp er så hinsides at det burde vært forbudt. Hadde ikke kjøpt han for 20£ engang, nå skal det sies at jeg ser flere ligue 1 kamper hver sessong.

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

Jævla usikker på hva Mourinho driver med nå. Mener han laget er bra nok eller får han ikke tak i spillere?

Til nå gir jeg terningkast 2 på overgangsvinduet til Chelsea.

Dere trengte vel ikke noe særlig med spillere? Overlegen forrige sesong, har hentet Pedo, Falcao, byttet ut Cech med Begovic. Ikke klag!

Lenke til kommentar

Jævla usikker på hva Mourinho driver med nå. Mener han laget er bra nok eller får han ikke tak i spillere?

Til nå gir jeg terningkast 2 på overgangsvinduet til Chelsea.

Dere trengte vel ikke noe særlig med spillere? Overlegen forrige sesong, har hentet Pedo, Falcao, byttet ut Cech med Begovic. Ikke klag!

Pedro er perf. Falcao er søppel. svakheten sist sesong var høyrekanten. Nå ser tydeligvis motstanderen vår også det samme. Da blir det tap. Ivanovic er katastrofe og forsvaret har blitt pissa på av begrensa motstand.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...