Mr. President™ Skrevet 26. august 2015 Del Skrevet 26. august 2015 Men når man skal handle inn en spiller så er det selvfølgelig noe man må tenke på. Selvfølgelig er Iniesta og Toure bedre enn KdB, men det er jo totalt meningsløst å nevne dem egentlig. For dem er det mest sannsynlig bare en vei igjen, og den går nedover, mens KdB har hatt en positiv kurve den siste tiden. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Hvor troverdig er egentlig Tancredi Palmeri? Han kommer alltid med masse rykter på Twitter, men jeg kan ikke huske sist han hadde rett. Nå skal det være at Chelsea har kommet med et bud på €120m for Pogba. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Jeg vet ikke hvem han betaler for informasjonen, men jeg håper han har tatt vare på kvitteringen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Tancredi Palmeri er faen meg noe av det verste som finnes på Twitter. Oppmerksomhetsyk fyr som bare spytter ut piss. Blokkerte meg på Twitter gjorde han også når jeg kalte han ut i fjor. Til og med Indykalia som jobber på KFC har truffet på mer enn han. Endret 30. august 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hvordan vet du at Indykaila jobber på KFC? Indy er BS. Bare tull alt han skriver. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Er en av teoriene mange har om han. Indy tweetet vel for et par år siden om KFC kunne følge han, og etter det har det blitt godtatt at han jobber/jobbet der. Fascinerende fyr er han i alle fall. Godt over 200K følgere ved å spre bullshit. Flere aviser som The Guardian, Daily Mirror osv har bitt på å meldt det samme etter Indy gjorde det. Om du vil lese mer om han: https://indyliar.wordpress.com/ http://www.balls.ie/football/indykaila-investigate-twitters-famous-transfer-bullshitter/171689 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Hvordan er reglene egentlig? Er det slik at engelske klubber kun kan kjøpe spillere fra andre engelske klubber i morgen? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Nei, alle ligaer som er åpen til i morgen kan kjøpe spillere fra andre ligaer(vil nok være vanskeligere da de klubbene man kjøper fra ikke kan hente erstatter). Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Song klar for West Ham igjen, ITKs melder om Moses, Jelavic og godt mulig Antonio (Nottm Forrest) blir klare imorgen. Morsom deadline day for en gangs skyld. Sårt tiltrengt bredde i troppen. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Merkelig at ingen storklubber har meldt sin interssere, når det gjelder Song. Etter min mening er Song i verdensklasse... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Song klar for West Ham igjen Permanent eller nytt lån? God deal for dere uansett! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Lån i 1 år, så det betyr da ut kontrakten i Barcelona. Opsjon på 1 år til tydeligvis, uten at jeg helt skjønner det, da vi ikke kan låne han hvis han ikke har kontrakt et annet sted. Han vil nok bli spilleklar igjen mot slutten av Oktober. Om han kommer opp på nivået han hadde i første halvår ifjor, så er det jo en spiller i toppklasse. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Må vel bety at det er opsjon på et år til dersom Barca forlenger med han? Høres merkelig ut uansett. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Er det ingen sendinger på TV ang deadline day? I fjor hadde vel både vgtv og tv2 ett alternativ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 DLD er egentlig imorgen så det er sikkert noe da. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Tror Tv2 har angst og angrer på at de ikke kjørte sending idag også. Det har vært mange overganger idag. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Så ingen sending I morgen hellet Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 (endret) DLD sendingen med Kasper og gjengen er seff på TV i mårra. For dere som har fulgt med har tv2 kjørt slike sendinger i slutten av hvert vidu siden tv2 kjøpte rettighetene fra Canal+ Edit: På TV2 Sportskanelen kl. 14:00 - 19:30. Blir en lang ettermiddag med tørrprat for gjengen i studio Endret 31. august 2015 av SpongeFrog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå