Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Tallene som er oppgitt i forbindelse med De Bruyne til City er så syke at overgang bør kanseleres for doping. Greit at Bale, Suarez og Ronaldo ble solgt for slike summer fordi disse er ytterste verdensklasse.

Hvor skal dette ende folkens? FFP er jo en tragedie som kun styrker CL klubbene som allerede er fulle av penger.

Mens De Bruyne ikke er verdensklasse? Har du i det hele tatt sett ham spille en eneste kamp for Wolfsburg?

De Bruyne er klasse, men det finnes mange spillere i verden som er like gode eller bedre. Når det er snakk om slike summer bør det være en som e der oppe med Neymar, Bale og Suarez. Er De bruyne der? Nei, faktisk ganske langt unna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De Bruyne er klasse, men det finnes mange spillere i verden som er like gode eller bedre. Når det er snakk om slike summer bør det være en som e der oppe med Neymar, Bale og Suarez. Er De bruyne der? Nei, faktisk ganske langt unna.

Du svarte ikke på spørsmålet mitt. Bare Messi og Ronaldo hadde et høyere antall målpoeng enn ham i fjor. Hvordan kan du si uten å ha sett ham spille, og med statistikken på sin side, at han ikke er i den samme klassen? Han tok på egenhånd Wolfsburg til seriesølv og cupgull. Hvordan kan du virkelig mene at Bale var bedre enn ham ifjor?

Lenke til kommentar

Ofc har jeg sett De Bruyne i Wolfsburg. Han har vært j**** god, men nå er det kun 1 sessong. Snakker selvfølgelig om siste 4-5åra, du må bevise over tid at du hører hjemme der oppe. 

På ditt siste spørsmål så prøver du å legge ord i munnen min. Når det er snakk om verdensklasse har spilleren  prestert over tid i ekstremt høyt nivå, faller de bruyne inn her? NEI. Finale!

Lenke til kommentar

Hvis City henter De Bruyne er det game over for alle de andre laga. Tror de går helt til topps i år etter den "skuffende" sesongen ifjor.

Èn ting er at han har vært god for Wolfsburg, men en annen ting er at han er jævla god for landslaget også. Husker VM hvor han briljerte.

Lenke til kommentar

Southampton derimot fortsetter med å slite å holde på spillerne sine. Wanyama er neste mann i rekken som ønsker å forlate klubben. Både han og Mané er spillere som topp 6 klubbene er interessert i, men jeg tror Southampton kan klare seg fint uten Wanyama som er rimelig begrenset. Mister de Mané derimot kan dette bli en tung sesong for Southampton. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...