Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Goody Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 At vi neppe hadde fått han billigere. Han er bedre også Sammenligner du å være god i Nederland med å være god i Tyskland?Dem møter ikke Bayern hver runde. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Delph til City likevel. Blir kalt "en god signering". Hadde United eller Arsenal signert han, ville det vært "en helt ok signering". Fact. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Tull. Strålende signering uansett hvem som kjøper han til 8 mill. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 17. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2015 Tull. Strålende signering uansett hvem som kjøper han til 8 mill. Han løper mye. men han tar mange feil valg med ball.. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2015 Bra for han om det stemmer! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2015 Jepp, bedre å sitte på benk bak Icardi og Palacio enn Aguero og Bony! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 25. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2015 (endret) Lol. Bak Icardi, ja. Men ikke Palacio. Endret 25. juli 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. august 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2015 Shaqiri klar for Stoke. Shaq, Bojan, Affelay, van Ginkel. Virker som at noen i Stoke har børstet støv av en eldre FM-versjon. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. august 2015 Rapporter Del Skrevet 10. august 2015 Er det bekreftet? Det ble jo avkreftet for en liten tid tilbake? Det hadde vært gøy å se han komme tilbake i form. Jeg trodde ikke den gang, og jeg tror fortsatt ikke, at Bayern var rett valg for han. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 10. august 2015 Rapporter Del Skrevet 10. august 2015 Greit med Bojan og Affelay som ikke har prestert som forventet i det siste, men Shaqiri er verdens klasse og kun 23år. Kan ikke forstå at ikke flere store klbuber melder seg på. Skandale om han går til Stoke^^ Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 10. august 2015 Rapporter Del Skrevet 10. august 2015 Hadde shaqiri vært verdensklasse hadde neppe inter solgt han for lommerusk etter en halv sesong. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. august 2015 Rapporter Del Skrevet 10. august 2015 Hadde shaqiri vært verdensklasse hadde neppe inter solgt han for lommerusk etter en halv sesong. Hvordan man presterer kommer ann på posisjon og spillestil. Ikke sikkert han ble riktig brukt i Inter. Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 10. august 2015 Rapporter Del Skrevet 10. august 2015 (endret) Shaqiri verdensklasse? Hva har han gjort for å legitimere det? Har ikke fått mye tillit i Inter, men når han har fått sjansen har han vært ganske average. Prisen det snakkes om er forøvrig €17.5mln. Inter kjøpte han for drøyt €15mln. De eneste andre klubbene som har vist konkret interesse nå i sommer (iallefall kjent gjennom media) er Schalke og Everton, så det sier kanskje litt.. Endret 10. august 2015 av Princeton Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. august 2015 Rapporter Del Skrevet 10. august 2015 Har du i det hele tatt sett han for Sveits? Storspilte i VM ifjor. Scoret vel hattrick også om jeg ikke husker feil. Fotballekspertene omtaler han som "The Swiss Messi". Lenke til kommentar
Princeton Skrevet 10. august 2015 Rapporter Del Skrevet 10. august 2015 (endret) Har du i det hele tatt sett han for Sveits? Storspilte i VM ifjor. Scoret vel hattrick også om jeg ikke husker feil. Fotballekspertene omtaler han som "The Swiss Messi". Ja, det har jeg. Storspilte og storspilte, gjorde han så mye mer ut av seg enn dette hattricket? Ikke så vidt jeg kan huske iallefall. Hva fotballeksperter kaller ham er helt likegyldig, Freddy Adu var jo nye Pelé og Pål André Helland er norges Robben. Jeg mener forøvrig ikke at Shaqiri er en dårlig fotballspiller, men han er ikke verdensklasse. Endret 10. august 2015 av Princeton Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 10. august 2015 Rapporter Del Skrevet 10. august 2015 Da er vi enig. Virket som du mente han var direkte dårlig. Utenom de digre leggmusklene så besitter han mye fin teknikk og masse hurtighet. Skal bli gøy å se han i PL! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. august 2015 Rapporter Del Skrevet 10. august 2015 Shaqiri har vært i Bayern. Da blir du automatisk verdesnklasse. Slik som Mandzukic. "Verdensklasse". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå