Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er egentlig ikke så galen pris som folk skal ha det til. 20år og han presterer så det holder, i lag med enda bedre pasningsspillere i City vil han bli enda bedre.

Forsetter Sterling utviklingen er jeg ikke tvil om at han er en av verdens beste spillere om 4-5år.

 

Edit: Depay er god, men husk nå at han kommer fra en liga der målene renner inn...

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar

I 2001 ville £46mill. gitt deg Zidane, og i 2003 ville du fått Ronaldingo for £21mill. 

Men neida, £49mill. for Sterling er ikke i nærheten av overpris.

 

Og før noen sier at man må regne med at prisene stiger; det er rett at prisene stiger gjennom inflasjon, men det er ikke i nærheten av å forklare prisstigningene på spillere. En nettside jeg fant oppgir at £46mill. i 2001 omregnet til dagens penger utgjør ca. £67-68mill. £21mill. i 2003 utgjør ca. £30mill. 

 

Prisen på britiske spillere (og andre forsåvidt) er latterlig høy. Ja, Sterling er ung og god, men når du bikker en halv milliard norske kroner da mener jeg at vi snakker spillere som er topp 15 i verden. 

 

http://www.measuringworth.com/ukcompare/

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sterling er kanskje verdt 20mill. Fyren er langt ifra en komplett pakke, og det er grenser for hvor mye potensiale skal koste. Liverpool er veldig flinke til å selge spillere til enorm overpris, vær glade for det isteden for å late som at en spiller som ikke vil spille i klubben deres lenger er bedre enn han er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...