Latias Skrevet 25. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2015 Jævelen banker inn 30 kasser i PL neste sesong. Og det med brøkdelen av lønningene han hadde denne sesongen. Book it. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Hvor mange spisser skal Chelsea ha? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Og han passer jo fint inn i spillestilen tror jeg. Ikke veldig ulik Costa. Håper virkelig ikke at han drar dit :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Drogba er jo ferdig i klubben så plass til en til. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) Drogba var backup. Tror neppe Falcao har tenkt å dra dit for å sitte på benken. Monaco må nok senke kravet en del for at Abramovich skal bite på uansett. Endret 26. mai 2015 av Mr. President™ Lenke til kommentar
blured Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Mhm. Chelsea har spilt alle sine PL-kamper med 4231 denne sesongen. Tviler på at de kommer til å endre formasjon slik at det blir plass til to spisser, da dette antakelig ville gått på bekostning av Hazard. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. mai 2015 Del Skrevet 25. mai 2015 Klassisk 442 da? Oscar ut. Men det er nok uaktuelt. Blir nok 4231 også neste sesong Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Uaktuelt med Falcao. Det finnes bedre og billigere spisser på markedet. Han kan drømme så mye han vil, men over mitt lik at en oppskrytt spiss kommer inn dørene på SB. Endret 26. mai 2015 av Emils. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Jeg har våpenlisens og våpen , så jeg skal lagre den kommentaren til Emils Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2015 Arsenal neste stopp? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 (endret) Hadde ikke vært galt det. LeCoq trenger litt konkurranse. Frykter dog at Wenger kjører på med Arteta og Flamini som "konkurranse" en sesong til. Arteta har jo fått ny kontrakt og blir i hvertfall et år til. Håper det er som backup, men han er jo kaptein. Schneiderlin missed their final-day defeat to Manchester City with a knee ligament injury and he admitted that he was frustrated not to play his part. oops. Da tror jeg vi kan stryke han fra listen Endret 26. mai 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Hverken Arteta eller Flamini er gode nok for Arsenal. Om Wenger ikke ser det nå så er det enda et tegn på at fyren har mistet det helt... Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mai 2015 Del Skrevet 26. mai 2015 Hverken Arteta eller Flamini er gode nok for Arsenal. Om Wenger ikke ser det nå så er det enda et tegn på at fyren har mistet det helt... Nei, men Arteta har fått ny kontrakt så det sier seg selv at han blir. Hvilken rolle han vil få er jo usikkert. Har vært skadet lenge nå også. Wenger er jo ikke ukjent med å benke kapteinen sin, men det er jo svært uvanlig. En kaptein bør jo være selvskreven på laget spør du meg. Usikkert hva som skjer med Flamini også, men det har vi jo diskutert før Blir spennende å se om han har et år igjen eller ikke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2015 Morsomt at LFC fortsetter å raide Soton. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Prøver vell strengt tatt alle. United har vært temmelig hypp på'n sjøl. Ender nok opp der å Lenke til kommentar
Espp Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Virker som at Man Utd har kjølnet eller at det ikke har vært interesse i det hele tatt. Ender nok opp i Liverpool hvis de slutter med skambud. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Clyne hadde vært fantastisk. Ingen av høyrebackene i troppen fungerer pdd. Can er ikke HB, Manquillo er for veik og forhåpentligvis på vei tilbake til Madrid, Johnson er på vei ut, Flanagan er skada og ingen av ungguttene fra akademiet er gode nok. Vi trenger en HB. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2015 Prøver vell strengt tatt alle. United har vært temmelig hypp på'n sjøl. Ender nok opp der å Bra, har nok av middelmådigheter fra før av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå