MartinF Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Håper ikke Mou selger til Arsenal. Samme her. Vil du ikke ha Cech? Nei. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 (endret) Håper ikke Mou selger til Arsenal. Samme her. Vil du ikke ha Cech? Nei. Why? Endret 20. mai 2015 av PrettyBoy Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Why? Fordi jeg ikke ser noe poeng i å erstatte de vi har. Og spesielt med en 33-åring som garantert krever en solid ukelønn, når du ser hvilke andre lag som er aktuelle. Skal vi ha en 33-åring så vil jeg hatt Casillas. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 20. mai 2015 Del Skrevet 20. mai 2015 Casillas? Eldre, dårligere og sikkert enda høyere lønn! Cech er verdensklasse. Casillas var det for 5 år siden Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Er det så rart at han ikke ønsker å si ja til £900k i uken da? Det kan jo være at han ønsker seg til en klubb som faktisk har mulighet til å vinne trofeer som faktisk er noe å skryte av. De siste årene har vist at Liverpool ikke er den klubben som vil være helt i toppen over tid. I fjor kom de såpass høyt utelukkende pga. Suarez, og ingen andre. Det ser Sterling i år, og derav ønsker han seg heller til en klubb som faktisk har muligheten til å spille i Europa og være med i kampen om PL-tittelen. Den betyr sikkert litt også mtp. at han er fra England. E: La merke til at £900k i uken er latterlig mye, og dermed er det vel enda mer klart at pengene ikke er motivasjonen til å fortsette å kjempe om EL-plass. Endret 21. mai 2015 av Emils. 2 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 – Jeg bryr meg ikke om PR rundt klubben og klubbsituasjonen. Jeg bryr meg ikke. Han signerer garantert ikke. Han signerer ikke for åtte, ni eller ti millioner kroner i uken (700.000, 800.000 eller 900.000 pund, red.and.), sier spillerens agent Aidy Ward tilavisen. – Min jobb er å sørge for at det går best mulig med klientene mine. Hvis folk sier at jeg gjør en dårlig jobb, eller at spillerne får dårlige råd, betyr ingenting for meg, slår en oppsiktsvekkende frittalende Ward fast. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Det er jo det jeg har sagt siden i høst når ryktene startet. Det er faktisk en mulighet for at Sterling ønsker seg til en annen klubb, og at det faktisk ikke handler om penger. Edit: Det fins faktisk fotballspillere som ønsker seg trofeer og ikke bare penger. Endret 21. mai 2015 av Espp Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Jepp, ser slik ut Han vil vel vinne trofeer, men om han må slite benken, så skyter han seg selv litt i foten Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Sterling er god nok for flere klubber, men akkurat slik det er nå er det vel bare Man Utd og City han ville gått rett inn på, kanskje Arsenal også. Bayern har Robben, Barca har Messi, Real har Bale. PSG er kanskje en mulighet, men Lucas i form er like god som Sterling og han kan avslutte også. Mata gjør en flott jobb hos oss, men jeg ville heller hatt Sterling på HV. Mata kunne blitt plassert mer sentralt på bekostning av / rotering med Fellaini. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) Er ikke utenkelig at han kunne tatt rollen til Lavezzi på VV i PSG. Har vel vært rykter om at PSG ønsker en yngre spiller inn der. Endret 21. mai 2015 av OhEasy Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Spiller ikke Cavani VV i PSG for det meste? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Sånn dønn seriøst, så er det enda kjedelige å gå til PSG om du først skal forlate England. Da kan du like så godt bli i Liverpool. PSG kommer ikke til å vinne CL og de spiller i en baby liga. Den eneste grunnen til at folk i det hele tatt vurderer PSG er fordi de betaler fete lønninger og tilbyr sol. Om han går til PSG så er det utelukkende pga. pengene. Det er ingen som bryr seg om League 1-trofeet. Det betyr like mye som liga cupen. Jeg tror Sterling kunne hatt godt av å gå til Arsenal. Der vil han få tillit og muligheter. Det er vanskelig for han å spille seg inn på City, Chelsea og United. Spesielt Chelsea mtp. han ikke er i nærheten av kvaliteten til spillerne Chelsea har offensivt. Han er god, men han blir brått mye bedre i folks meninger grunnet nasjonaliteten. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 (endret) PSG er bedre enn Englands beste lag, da ... e: Og et av de beste lagene han får spilletid hos. Jeg tror ikke han kommer til å vinne så veldig mye mer i Arsenal enn i Liverpool. Endret 21. mai 2015 av ilPrincipino 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Liverpool må ikke selge, og gjør ikke det til United eller arsenal. Ferdig med det. Agenten benekter forøvrig at dagens utsagn stemmer og har satt advokat på saken. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Kan hende han drar til Juventus, og han vil gå rett inn hvis de flytter Tevez til midtspiss. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Spiller ikke Tevez midtspiss? De spiler vel også 352 eller 4312 med Morata og Tevez på topp? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg tror uansett at det kommer til å være mange domino handler i sommer. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. mai 2015 Del Skrevet 21. mai 2015 Spiller ikke Cavani VV i PSG for det meste? 18 appearances som midtspiss, 18 som vv og 4-5 som hv. Litt overalt med andre ord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå