Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det så rart at han ikke ønsker å si ja til £900k i uken da? Det kan jo være at han ønsker seg til en klubb som faktisk har mulighet til å vinne trofeer som faktisk er noe å skryte av. De siste årene har vist at Liverpool ikke er den klubben som vil være helt i toppen over tid. I fjor kom de såpass høyt utelukkende pga. Suarez, og ingen andre. Det ser Sterling i år, og derav ønsker han seg heller til en klubb som faktisk har muligheten til å spille i Europa og være med i kampen om PL-tittelen. Den betyr sikkert litt også mtp. at han er fra England.

 

E: La merke til at £900k i uken er latterlig mye, og dermed er det vel enda mer klart at pengene ikke er motivasjonen til å fortsette å kjempe om EL-plass. 

Endret av Emils.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

– Jeg bryr meg ikke om PR rundt klubben og klubbsituasjonen. Jeg bryr meg ikke. Han signerer garantert ikke. Han signerer ikke for åtte, ni eller ti millioner kroner i uken (700.000, 800.000 eller 900.000 pund, red.and.), sier spillerens agent Aidy Ward tilavisen.

 

– Min jobb er å sørge for at det går best mulig med klientene mine. Hvis folk sier at jeg gjør en dårlig jobb, eller at spillerne får dårlige råd, betyr ingenting for meg, slår en oppsiktsvekkende frittalende Ward fast.

Lenke til kommentar

Det er jo det jeg har sagt siden i høst når ryktene startet. Det er faktisk en mulighet for at Sterling ønsker seg til en annen klubb, og at det faktisk ikke handler om penger.

 

Edit: Det fins faktisk fotballspillere som ønsker seg trofeer og ikke bare penger.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Sterling er god nok for flere klubber, men akkurat slik det er nå er det vel bare Man Utd og City han ville gått rett inn på, kanskje Arsenal også. Bayern har Robben, Barca har Messi, Real har Bale. PSG er kanskje en mulighet, men Lucas i form er like god som Sterling og han kan avslutte også.

 

Mata gjør en flott jobb hos oss, men jeg ville heller hatt Sterling på HV. Mata kunne blitt plassert mer sentralt på bekostning av / rotering med Fellaini.

Lenke til kommentar

Sånn dønn seriøst, så er det enda kjedelige å gå til PSG om du først skal forlate England. Da kan du like så godt bli i Liverpool. PSG kommer ikke til å vinne CL og de spiller i en baby liga. Den eneste grunnen til at folk i det hele tatt vurderer PSG er fordi de betaler fete lønninger og tilbyr sol. Om han går til PSG så er det utelukkende pga. pengene. Det er ingen som bryr seg om League 1-trofeet. Det betyr like mye som liga cupen. 

 

Jeg tror Sterling kunne hatt godt av å gå til Arsenal. Der vil han få tillit og muligheter. Det er vanskelig for han å spille seg inn på City, Chelsea og United. Spesielt Chelsea mtp. han ikke er i nærheten av kvaliteten til spillerne Chelsea har offensivt. Han er god, men han blir brått mye bedre i folks meninger grunnet nasjonaliteten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...