Jakobk Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Lloris aktuell for United Hugo Lloris ønsker seg bort fra Tottenham for å spille Champions League-fotball, skal man tro The Guardian. Den franske landslagskeeperen kom til London-klubben fra Lyon i 2012, hvor han spilte Champions League i fire sesonger, men siden overgangen har Tottenham uteblitt fra den prestisjefulle turneringen. Skulle David De Gea forlate Manchester United til fordel for Real Madrid i sommer, vil Lloris være en sannsynlig erstatter. Paris Saint-Germain er også interesserte i å hente ham tilbake til Frankrike, ettersom det sies at de ikke er spesielt fornøyd med deres italienske sisteskanse Salvatore Sirigu. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Aldri skjønt hvorfor han ble i Tottenham (Hvis du ser vekk ifra at det er i London). Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Ikke jeg heller! Han er alt for god for dem! Regner det nesten for gitt at han går til Real i sommer, om ikke De Gea forsvinner. HAr også vært rykter om Begovic til Real, men det har jeg ikke noen tro på Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Bild melder i dag at vi har lagt inn et bud på €30 millioner for Hummels (papirutgaven, vel og merke. Her er en liten oversikt: http://sportbild.bild.de/services/heft-aktuell/aktuell/sportbild-aktuell-10395008.sport.html) Edit: Trodde det var Utds-ryktetråd. Jaja, relevant til PL anyway da. Endret 22. april 2015 av Espp Lenke til kommentar
blured Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Synes det er merkelig om han ikke blir noen sesonger til. Han er vel ikke garanter fast spilltid i noen av klubbene som kom over Liverpool på tabellen denne sesongen, og enda er han bare 20. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Ja, det kan du si. Vet ikke hvordan toppklubb som kan garantere han fast spilletid. Ingen av toppklubbene i Spania / Tyskland i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Agenter er noe dritt Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Har tallet "£50mill" blitt nevnt noe sted? Jeg har sett flere skrive at LFC gjerne kan selge dersom de får rundt £40-50mill. for han. Han er en god spiller, ung med kvaliteter, men £50mill? Aldri i verden. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 (endret) Alt for mye. Sterling er ikke verdensklasse. En fantastisk ung spiller, men ung er stikkordet. Hvis han i tillegg virkelig ønsker å dra tror jeg Liverpool skal være fornøyd med £30-35 millioner. Edit: PSG og City vil selvfølgelig betale £50 millioner for han, men de er nok de eneste. Endret 18. mai 2015 av Espp Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Dersom Luiz var verdt 50 burde vi få minst det for Sterling. Han er ikke verdt så mye, da. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Har tallet "£50mill" blitt nevnt noe sted? Jeg har sett flere skrive at LFC gjerne kan selge dersom de får rundt £40-50mill. for han. Han er en god spiller, ung med kvaliteter, men £50mill? Aldri i verden. Ja, mener å ha lest at Man City er villig til å tilby £50 mlll for Sterling. Husker ikke akkurat hvilken avis som mente dette. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 City trenger jo virkelig Sterling. Om Milner og Richards (på lån pdd) går i sommer sitter de igjen med en engelsk spiller i førstelaget. Hart. For ikke å snakke om at troppen deres har høy gjennomsnittsalder. Fy flate for en falsk drittklubb. Flaut at de får representere england/PL i CL. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 City trenger jo virkelig Sterling. Om Milner og Richards (på lån pdd) går i sommer sitter de igjen med en engelsk spiller i førstelaget. Hart. For ikke å snakke om at troppen deres har høy gjennomsnittsalder. Fy flate for en falsk drittklubb. Flaut at de får representere england/PL i CL. Why? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Fy flate for en falsk drittklubb. Flaut at de får representere england/PL i CL. Why? Fordi i mine øyne bør engelske klubber ha noen engelske spillere. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. mai 2015 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2015 Sier ikke nei takk til Cech om DDG drar. Håper ikke Mou selger til Arsenal. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Håper ikke Mou selger til Arsenal. Samme her. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Håper ikke Mou selger til Arsenal. Samme her. Vil du ikke ha Cech? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Klart at en meget god keeper med mange år igjen og som har bevist at han holder PL-nivå er noe alle drømmer om. Cech burde være en de fleste håper på altså.. Hvorfor gjør ikke du det, Martin? Jeg lurer, ikke noe stikk altså. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. mai 2015 Del Skrevet 19. mai 2015 Jeg må si jeg ikke vil være så altfor negativ til Cech. De Gea har langt flere år igjen, men husk at Van der Sar var eldre enn det Cech er nå da han signerte for oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå