Benbjo Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Herregud, han må mangle noe i hodet. Hvem var han for 18mnd siden? Joda, han har vært god det siste året, men ikke 180k i uka god. Mer enn Ozil, Alexis, etc. Håpløst Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Ganske sikker på at £180k tilbudet som DailyFail skriver om ikke stemmer. Når i allverden har Liverpool tilbydt så høye lønninger til såpass unge spillere? Andre steder har det vært snakk om rundt £90k i uka. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Riktig. Da er det mer "forståelig" at han drøyer. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2015 Hva hvis han faktisk vil bort fordi det gagner karrierer hans eller fordi han tror han vil oppnå trofeer i en annen klubb? Om han har sagt nei til 1.8m/uka, er det jo ganske klart at han ønsker seg til en annen klubb. Du får lov å velge arbeidstaker, fotballspillere burde også få lov. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. april 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Takket nei til £100k. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. april 2015 Rapporter Del Skrevet 1. april 2015 Husk at de skatter nesten 50% av den ukalønna, Latias. Vanskelig å leve godt på en halv million i uka... 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 He he. Ja ja , blir spennende å se hva det ender opp i . Om vi selger han, noe som ikke er den store sorgen , så kommer han nok aldri til å bli solgt til en konkurrent i England , tror de heller tar et tap å selger han til varmere strøk . Spesielt når det gjelder Arsenal , det har vel Suarez saken lært oss... Og som Scholes sa i går , hvis han vil vinne er vel ikke akkurat Arsenal det mest logiske valget Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 Virkelig spot on fra Scholes! Han forstår ikke hvor bra han har det. For en gjøk Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 Arsenal er regjerende FA cup mestre. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 "Kom til Arsenal og vinn en FA-cup hver 10. år" 3 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 "Kom til Arsenal og vinn en FA-cup hver 10. år" Vi har gode muligheter til å ta det igjen i år. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. april 2015 Rapporter Del Skrevet 2. april 2015 "Kom til Arsenal og vinn en FA-cup hver 10. år" Vi har gode muligheter til å ta det igjen i år. Jada, jeg bare tuller Dere er nok favoritter foran Liverpool Håper et smålag tar den, men heller dere enn Pool Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Obligatoriske gnålingen fra Yaya mot slutten av hver sesong. Lurer på hva agenten finner på denne gangen, blir ikke lett å toppe kakedramaet fra sist sommer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. april 2015 Rapporter Del Skrevet 21. april 2015 Tipper han ender opp et annet sted. Prestert under pari denne sesongen, City det samme. Ender vel opp i Barca tipper jeg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 22. april 2015 Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 Tipper han ender opp et annet sted. Prestert under pari denne sesongen, City det samme. Ender vel opp i Barca tipper jeg. Det er vel umulig? Barca kan vel ikke handle? Tror han drar til Italia jeg. Erstatter Pogba Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 22. april 2015 Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 Tror også at han drar til Italia. Tipper Inter Milan på grunn av treneren, men som du sier, han er nok også aktuell i Juve siden Pogba nok forsvinner Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. april 2015 Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 Tipper han ender opp et annet sted. Prestert under pari denne sesongen, City det samme. Ender vel opp i Barca tipper jeg. Det er vel umulig? Barca kan vel ikke handle? Tror han drar til Italia jeg. Erstatter Pogba Tenkte jeg ikke på en gang. PSG da. Tror ikke han havner i Italia. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2015 Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 Tipper han ender opp et annet sted. Prestert under pari denne sesongen, City det samme. Ender vel opp i Barca tipper jeg. Tilbake til Barcelona? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. april 2015 Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 Tilbake til Barcelona? Ikke umulig at spillere drar tilbake vel? Men nå er vel Barca uaktuelt om de ikke kan handle da... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. april 2015 Rapporter Del Skrevet 22. april 2015 Jo, men han virker jo noe spesiell. Skjønner ikke hvorfor Barcelona skulle ville ha tilbake det sirkuset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå