Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cesc hadde forøvrig passet ypperlig på midtbanen ved siden av f.eks. Matic. Folk glemmer hvor Cesc faktisk slo gjennom og spilte sin beste fotball. Det var på sentral midtbane ved siden av Gilberto Silva og Flamini i en 4-4-2.

Han har helt fantastiske stats som fremskutt offensiv midtbane med kreativ frihet og nærmest ikke noe defensivt ansvar, men jeg har alltid foretrukket han dypere på banen hvor han kunne diktere spillet og jobbe begge veier. Han har alltid hatt en fantastisk god "motor" og løpte utrolig mye for oss. Han er bare 27 år gammel og jeg ser ikke hvorfor han ikke skulle klare å droppe tilbake til sentral midtbane igjen. Hvis man mangler defensiv trygghet på midten så er ikke Cesc veien å gå, men hvis man allerede har en ganske så defensiv spiller der og mangler en playmaker i verdensklasse så er det få der ute som er bedre enn Fabregas.

 

Har forøvrig ikke noe særlig med tro på at han går til Chelsea, City, United eller Liverpool, men hvis Arsenal ikke vil ha han og Barcelona vil presse han vekk og han får et tilbud fra noen av disse klubbene så er det vel ikke helt urealistisk. Vel.. minus Liverpool da.

 

Beste "ryktet" jeg har lest i dag var forøvrig at Tottenham ledet racet om Fabregas. Den var vitterlig god!

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg er veldig hypp på å se Cesc, Ramsey og Özil sammen ute på matta.

 

Blir vanskelig for Wilshere å kapre en plass på førstelaget, men vi kommer neppe til å få mindre skader de kommende sesongene og konkurranse om plassene ville bare gjort samtlige spillere bedre.

Lenke til kommentar

https://twitter.com/WhoScored/status/473470488497623040

 

Overlegen. Han skulle aldri dratt.

Men er han bedre Øzil?

 

Dere er jo på utkikk etter defensiv midtbane, og vi er på utkikk etter en som kan erstatte Lamps. Så at Cecsc blir linka til oss er vel ikke uforståelig, så spørs det om Chelsea kommer med et bud, og til hvilken pris, er ikke sikkert Wenger velger å bruke 30+ på en spiller han ikke MÅ ha, men liker.

 

Men fyren burde vel få mer spilletid i Barca nå som Xavi nærmer seg toppen?

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

 

https://twitter.com/WhoScored/status/473470488497623040

 

Overlegen. Han skulle aldri dratt.

Men er han bedre Øzil?

Dere er jo på utkikk etter defensiv midtbane, og vi er på utkikk etter en som kan erstatte Lamps. Så at Cecsc blir linka til oss er vel ikke uforståelig, så spørs det om Chelsea kommer med et bud, og til hvilken pris, er ikke sikkert Wenger velger å bruke 30+ på en spiller han ikke MÅ ha, men liker.

 

Men fyren burde vel få mer spilletid i Barca nå som Xavi begynner nærmer seg toppen?

 

 

Nei, det synes jeg ikke. Ozil er verdens beste offensiv midtbane etter min mening, men Fabregas er en av verdens beste sentrale midtbanespillere.

 

Jeg vet. Vi trenger han ikke, men dersom altnerativet er at han går til en annen PL klubb så trenger vi han. Om Fabregas hadde signert for Chelsea ville det ødelagt ryktet til Arsenal enda mer.

 

Snakk om at de skal kjøpe Koke.

Endret av Mr. Brightside
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud, idiotien på dette forumet overgår seg selv idag. Spesilet Benbjo's. Det trodde jeg ikke var mulig. Det er mulig å ha et snev av vett og være kildekritisk.

 

 

Marca melder at Fabregas har hatt medical hos Chelsea. Bare å gratulere med en fantastisk spiller. Gruer meg til å se ham herje for Chelsea til høsten

 

Siden når i helvete har Marca kunne bekreftet en overgang? Marca er spanias Daily Mail, dessuten er de en Madrid avis og leter definitivt etter ting for å skape styr rundt Barca. For ikke lenge siden var Cesc's overgang til United "bekreftet", så var Cesc's overgang til City "bekreftet" og nå skal han liksom til Chelsea.Hvis han leter etter en overgang så sprer definitivt agenten rundt masse bullshit rykter for å få opp interessen og prisen. Jeg kan garantere deg 110% at han IKKE kommer til å spille for Chelsea i hele hans karriere. Slutt å spill dummere enn du her. Jeg trodde du hadde vett nok til å skjønne at en overgang ikke er bekreftet før det står på lagets offesielle side, og ikke en drittavis som Marca.

 

Til de som sier han ikke har mange alternativ: en spiller av hans kalibar kan velge og vrake mellom alle de beste klubbene i verden.

Endret av Mr. Brightside
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...