Emils. Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Tja, er jo årlig tradisjon å se Harry Redknapp rulle ned vinduet. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Usikker på om jeg gidder å sitte oppe i natt å følge med. Da blir det i så fall for å se journalister bli slått med dildoer i fjeset. Skal du ikke se når Messi ankommer?` 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Usikker på om jeg gidder å sitte oppe i natt å følge med. Da blir det i så fall for å se journalister bli slått med dildoer i fjeset. Skal du ikke se når Messi ankommer?` Har bestilt drakten og alt er i boks så trenger ikke det. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Tja, er jo årlig tradisjon å se Harry Redknapp rulle ned vinduet. https://twitter.com/SkyFootball/status/562170010807074816 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Hahah, tenk at det er breaking! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Fiorentinas lege overvåker sjekken til Salah, Cuadrado er vel nesten "done deal" nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Får enn jo til å lure på om det var noe sannheten i at Chelsea skal gå for Enner Valencia. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Dama til Davide Santon: Chloe Sanderson @ChloeSanderson_ Just to put it out there, Davide declined Inter Milan's first offer but was pushed out by Newcastle United to leave.. Chloe Sanderson @ChloeSanderson_Disgusted with how Davide has been treated, fully fit for a while now with no chance to play- a club whose only intentions are to make £££ Ingen deadline day uten litt drama! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Er ikke Santon en habil back? Mente han var et stort talent i hvert fall Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 (endret) Joda, en del bedre enn dagens førstevalg (Dummett), selv om han tapte seg en del i fjor like før han ble skadet. Vet ikke helt hva som foregår, vært "offisielt" skadet i lang tid, men i følge dama så er det løgn. Newcastle som fotballklubb er jo råtten tvers gjennom. Endret 2. februar 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Hold for all del Cleverley langt vekke fra Old Trafford Lenke til kommentar
blured Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Om de ryktene stemmer, så er det vel mer et forsøk fra United sin side for å få penger for han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Nå må de bare se til å få bekreftet Ando og Fletcher bort pluss Cleverley permanent så blir dette bra. Helt utrolig hvor mye daukjøtt som befinner seg på lønningslista til United. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Noe vits å sitte å glo ikveld mtp United? Er det noesomhelst som kan være påvei inn dørene som kan få meg til å sitte å se? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Nei, det tror jeg ikke Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Jeg møtte en Palace-supporter fra London som jeg ble sittende å se Man City - Crystal Palace med for 5-6 uker siden. Etter 2-3 minutter hadde Bolasie allerede hatt et par gode involveringer og da vi ble sittende å snakke om dette nevnte han hvor mye mer Palace-supportere elsker Zaha. Zaha er deres gud, mente han. Få opp en statue osv. Det kan hende han var blasert som faen, men etter han fortalte det prøvde jeg å legge mer merke til hans eventuelle potensiale og jo mer jeg ser av Zaha blir jeg lei meg over at spillere som Nani og Valencia får X-antall sjanser. Idiot å selge han nå. Klubben har jo ikke kantspillere. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2015 Sjakk på sportskanalen?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå