Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

 

 

Ville tatt Welbeck forran Balotelli any day of the week. Balotelli er overvurdert, samtidig som Welbeck er undervurdert. Balotelli er samtidig en lat klovn og en tulling som man ikke kan stole på.

 

 

 

For ikke å snakke om at Balotelli ikke er en lagspiller. For å være spiss i Arsenal må man være en lagspiller, og Balotelli blir for egoistisk. God individuelt, men passer ikke inn i Arsenals spillestil. Passer bedre inn i Liverpools spillestil.

 

Er veldig fornøyd med Welbeck, så sant dealen går igjennom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Selv om vi har hatt et ganske aktivt transfer-vindu, er jeg litt skuffet over at vi ikke signerte noen spillere idag. Jeg mener personlig at vi trenger en ny keeper som back-up for Mignolet.

 

Både Romero og Valdes var linka til oss!

Romero ville visstnok ha en drøy lønn.

 

 

Hvor mye var det snakk om? Kanskje dette var litt kompensasjon for benkesliting?

Lenke til kommentar

Nei, nå legger jeg inn årene. Gidder ikke sitte oppe får å se at vi signerer Falcao og Welbeck går til Arsenal! Skuffet over Welbeck salg, vanvittig skuffet.

 

Hadde ikke gjort noe å logge på nettet i morgen tidlig å sett at Falcao feilet og Welbeck ikke ble solgt.

Vil også beholde Welbeck, men på bekostning av Falcao? nja, usikker. Hvis Welbeck slår igjennom snart så er jeg definitivt enig, men hvis han forblir på samme nivå er jeg uenig. Uansett kjipt å miste en egenprodusert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...