Adrax Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Arsenal har søkt om forlengelse. Welbeck kan bli bekreftet innen de neste timene. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Varer ikke overgangvinduet til 00:00 engelsk tid? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 23 engelsk tid Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 23.00 engelsk tid. Lenke til kommentar
ilPrincipino Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 OK. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Varer ikke overgangvinduet til 00:00 engelsk tid? Jo, men det er lov for engelske klubber å søke for forlengelse på to timer for å gjennomføre en avtale. De sender inn det papirarbeidet de er ferdig med. edit: 23 engelsk tid, 00 norsk tid. Endret 1. september 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Nei. Men avtaler som er i boks alt blir kanskje ikke bekreftet før senere. Helt normalt, selv uten forlengelse. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Faen jeg blir forbannet om Welbeck ikke går igjennom.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Nei. Men avtaler som er i boks alt blir kanskje ikke bekreftet før senere. Helt normalt, selv uten forlengelse. Forlengelsen er for å fullføre papirarbeidet. Ikke for å bekrefte det for offentligheten. Det kan de like gjerne gjøre imorgen ettermiddag eller når de skulle føle for det. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Negredo bekreftet til Valencia. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Skjønner faen ikke hvorfor vi skal få låne Welbeck fra manu....da er de faen meg på nivå med oss om å være stupid. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 https://twitter.com/FootyHumour/status/506538309762699264 8 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Er snakk om kjøp... har du vært under en stein de siste timene? 6 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Selv om vi har hatt et ganske aktivt transfer-vindu, er jeg litt skuffet over at vi ikke signerte noen spillere idag. Jeg mener personlig at vi trenger en ny keeper som back-up for Mignolet. Både Romero og Valdes var linka til oss! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Er snakk om kjøp... har du vært under en stein de siste timene? låne/kjøpe budskapet er uansett det samme...dere forstyrker oss Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Er du sint på våres vegne og ikke glad for at dere blir styrket? ... Endret 1. september 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Selv om vi har hatt et ganske aktivt transfer-vindu, er jeg litt skuffet over at vi ikke signerte noen spillere idag. Jeg mener personlig at vi trenger en ny keeper som back-up for Mignolet. Både Romero og Valdes var linka til oss! Romero ville visstnok ha en drøy lønn. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Er du sint på våres vegne og ikke glad for at dere blir styrket? ... Jeg er sint fordi vi har et troll som manager... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 https://twitter.com/FootyHumour/status/506538309762699264 Ville tatt Welbeck forran Balotelli any day of the week. Balotelli er overvurdert, samtidig som Welbeck er undervurdert. Balotelli er samtidig en lat klovn og en tulling som man ikke kan stole på. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 10hi. Welbeck er jo en målmaskin av rang ja. Så er enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå