Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, trodde Fabregas var mer offensiv, men han kan altså bruke i pivot sammen med Matic? Jeg er allikevel ikke overbevist om at Fabregas er vår mann. Jeg, som deg, håper på Pogba eller Koke.

Yep, kan lett brukes som CM sammen med Matic, og det er vel der han har spilt mest, ihvertfall i Arsenal, hadde vært deilig med en pasningsikker midtbanespiller, trenger det nå som Lamps ikke fornyer kontrakten. Husker ikke hvor flink Fabre var til å jobbe defensivt i Arsenal?? Spiller jo med høyt press i Barca, så han er vant med å jobbe hardt når de mister ballen ihvertfall.
Lenke til kommentar

Hva går den klausulen du snakker om ut på?

 

 

Hvis noen legger inn bud på Fabregas har Arsenal rett til å få beskjed om det slik at de kan kjøpe han fremfor noen andre lag.

 

 

Dessuten synes ikke jeg heller at Fabregas passer inn i Chelsea. Hvis noen i PL skal kjøpe han håper jeg det blir City isåfall.. Blir å få fysisk vondt hvis jeg må se han i en Manu-drakt. Fysj...

Endret av Adrax
Lenke til kommentar

 

Hva går den klausulen du snakker om ut på?

 

Hvis noen legger inn bud på Fabregas har Arsenal rett til å få beskjed om det slik at de kan kjøpe han fremfor noen andre lag.

 

Jepp, hvis noen legger inn bud kan vi legge inn samme bud, og da er de nødt til å selge til oss. Det er fult mulig det er derfor vi ikke viser noen interesse til nå, fordi det ville vært det smarteste trekket fra Wenger. Slik jeg forstår det kan andre ha budekrig, når de blir enige med Barca om en pris kan vi fyke inn og kjøpe han for den prisen. Dette er også bra fordi det kan få andre til å la være å prøve seg på Fabregas, slik at han blir i Barca eller drar til en annen klubb utenfor England, noe som ville vært det beste for oss.

Lenke til kommentar

Ja, men det sier seg selv at Arsenal ikke vil matche alle bud. £30m er mye penger for en spiller man ikke har behov for. I tillegg så er det spilleren selv som må avgjøre.

 

Det kan ikke være slik at om Chelsea og Arsenal begge gir £30m, så får ikke Cesc lov å velge Chelsea.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...