Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mhm, enig i at det har vært mye låneavtaler. (Kanskje et resultat av såpass heftige overgangssummer, lag ønsker heller å sikre at talentene deres kan komme tilbake fremfor å måtte betale overpris senere for en spiller som er tilsvarende god?)

 

The reunion of Shinji Kagawa and Jurgen Klopp was better than The Notebook

 

BIm714N.jpg

 

Lenke til kommentar

Bare morsomt med alle disse som henger rundt reporterene :)

 

Er det bare meg eller er det særs mye låneavtaler i år? Ikke bare deadline day men generelt.

Ganske vanlig at klubber betaler 1-3m for et lån. Chelsea tjente blandt annet inn overgangssummen fra Anderlecht til Courtois bare ved å låne han flere ganger til Atletico. Første gang jeg ser opp til 6m da. Endret av Aleks
Lenke til kommentar

 

Nope.. Får flashback frå overgangsvinduet til Everton i 2011. Yakubu/Arteta ut og Stracqualursi/Drenthe inn.

 

 

Ah, ja. Jeg har vært veldig fornøyd med overgangsvinduet frem til i dag. Når alt hele jævla greia sammen. Newcastle velger å sende sin beste stopper, og den eneste stopperen med en fremtid foran seg, til Roma og gjør alt de kan for å bli kvitt supporterfavoritten Ben Arfa. Steven Taylor, Dummett og Obertan får være i klubben. Ugh. To steg frem, syv tilbake. Typisk Ashley.

Lenke til kommentar

Uenig. Det hadde vært for dumt. Hvis Falcao ikke går gjennom er det greit, men ikke ellers. Da syns jeg faktisk synd i Arsenal og jeg føler at vi (klubben) har vært drittsekker.

Hadde nok syntes synd ja. Fikk jo tross alt RvP som skjøt oss til gull. Nå tror jeg uansett at Welbeck selv vil dra enn å bli. Han får jo knapt spilletid. Noe som han nesten er garantert i Arsenal. Sikker på at han kommer til å gjøre det godt for Arsenal - dessverre.

 

Hadde dog håpet at han dro til Spurs isteden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...