Veritas_ Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Bare morsomt med alle disse som henger rundt reporterene Er det bare meg eller er det særs mye låneavtaler i år? Ikke bare deadline day men generelt. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Herregud, er de 10 år alle de homsene som står rundt reporterne? "Fuck her right in the pussy" --- hihihihi, fliring.... Wannabe kids. Vi har alle vært der. Du vet, den tiden hvor energidrikk var tøft. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 http://knowyourmeme.com/memes/fuck-her-right-in-the-pussy Lenke til kommentar
blured Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Mhm, enig i at det har vært mye låneavtaler. (Kanskje et resultat av såpass heftige overgangssummer, lag ønsker heller å sikre at talentene deres kan komme tilbake fremfor å måtte betale overpris senere for en spiller som er tilsvarende god?) The reunion of Shinji Kagawa and Jurgen Klopp was better than The Notebook Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Newcastle har tidenes overgangsvindu. Har de det? Nope.. Får flashback frå overgangsvinduet til Everton i 2011. Yakubu/Arteta ut og Stracqualursi/Drenthe inn. Men enkelte av kjøpa til Newcastle er i det minste bra/lovande (Janmaat osv) Endret 1. september 2014 av Karbutar Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Veldig glad på Shinji's vegne! Han gikk ikke rundt og var sytete om spilletid. Stille spiller og jobber hardt når han får sjansen. Ikke rart at han er en supporterfavoritt i Dortmund. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Hull har gjort noen spennende signeringer! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Bare morsomt med alle disse som henger rundt reporterene Er det bare meg eller er det særs mye låneavtaler i år? Ikke bare deadline day men generelt. Ganske vanlig at klubber betaler 1-3m for et lån. Chelsea tjente blandt annet inn overgangssummen fra Anderlecht til Courtois bare ved å låne han flere ganger til Atletico. Første gang jeg ser opp til 6m da. Endret 1. september 2014 av Aleks Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Nope.. Får flashback frå overgangsvinduet til Everton i 2011. Yakubu/Arteta ut og Stracqualursi/Drenthe inn. Ah, ja. Jeg har vært veldig fornøyd med overgangsvinduet frem til i dag. Når alt hele jævla greia sammen. Newcastle velger å sende sin beste stopper, og den eneste stopperen med en fremtid foran seg, til Roma og gjør alt de kan for å bli kvitt supporterfavoritten Ben Arfa. Steven Taylor, Dummett og Obertan får være i klubben. Ugh. To steg frem, syv tilbake. Typisk Ashley. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Wikestad mimret litt rundt om United trekker Welbeck tilbake og Arsenal sitter igjen med Sanogo. Hadde vært morsom trolling fra United. La Arsenal bruke tid på Welbeck og trekk ham tilbake i siste liten slik at de ikke får forsterket mer 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Da hadde nok ikke Welbeck blitt glad i og med at det er han som presset fram overgangen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Uenig. Det hadde vært for dumt. Hvis Falcao ikke går gjennom er det greit, men ikke ellers. Da syns jeg faktisk synd i Arsenal og jeg føler at vi (klubben) har vært drittsekker. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Hadde vært latterlig av Man Utd. Men ikke sjokkerende. 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Herlighet. Nå blir det for dumt. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Hadde vært latterlig av Man Utd. Men ikke sjokkerende. Finnes det lignende tilfeller fra tidligere, av ManUtd? 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Uenig. Det hadde vært for dumt. Hvis Falcao ikke går gjennom er det greit, men ikke ellers. Da syns jeg faktisk synd i Arsenal og jeg føler at vi (klubben) har vært drittsekker. Hadde nok syntes synd ja. Fikk jo tross alt RvP som skjøt oss til gull. Nå tror jeg uansett at Welbeck selv vil dra enn å bli. Han får jo knapt spilletid. Noe som han nesten er garantert i Arsenal. Sikker på at han kommer til å gjøre det godt for Arsenal - dessverre. Hadde dog håpet at han dro til Spurs isteden. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Arsenal kjøper en PL-medalje i dag da. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Hadde vært latterlig av Man Utd. Men ikke sjokkerende. Finnes det lignende tilfeller fra tidligere, av ManUtd? Nei, sa jeg det? 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2014 Rapporter Del Skrevet 1. september 2014 Welbeck er heller ikke bekreftet. Under 5 min igjen. Kanskje de har søkt for forlengelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå