Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir jo mer og mer for hvert år :p Blir nok ikke 1.5 milliarder neste år fra United sin side. Kanskje 400m for Falcao og noen hundre til på en midtstopper. Ellers så tror jeg LvG er rimelig keen på å satse på Blind på midtbanen. Med Shaw skadet/ute av form så får sikkert Rojo spille litt vingback/back. Men jeg tror ideen er å la ham spille fast ved siden av Jones på midtstopperplass.

Endret av RollsReus™
Lenke til kommentar

Til dere som forsøker å sette Liverpool sine spillerkjøp i et dårlig lys sett i forhold til United sine - utelukkende basert på spillernes navn og prestisje – og ikke hvilket lag og filosofi de skal spille under; hvor mange Cillit Bang™ -flasker gikk det egentlig med til å danne virkelighetsboblene deres?? De er jo så latterlig tykke at man knapt kan skimte nesen til Thorstvedt gjennom dem.

 

Lambert £ 4,5M

Lallana £ 23M

Lovren £ 16M

Moreno £ 12M

Balotelli £ 16M

Emre Can £ 10M

Markovic £ 20M

Origi £ 10M

 

Totalt: £ 112M~

 

Unge, sultne og talentfulle breddespillere, i tillegg til etablerte førstelagsspillere, for omtrent den samme summen som United (om de ender opp med å hente Falcao permanent) bruker på to verdenskjente navn.

 

Vil United tjene mer på Falcao og Di Maria enn Liverpool vil tjene på denne gjengen – sett i forhold til forrige sesongs problemområder og mangler innad i de respektive lagene (og sett i forhold til prisen som betales)? Nei.

 

I følge meg selv var det hovedsakelig på midten og i den bakre fireren (nå treeren) at United hadde enorme problemer. De kunne også trengt en ving, hvilket de fikk, men absolutt ikke en spiss for de astronomiske summene de må ut med. De har (hadde, trolig) blant annet Welbeck som er en sulten, ung og undervurdert lagspiller som burde fått langt flere sjanser.

 

Liverpool sin hovedoppgave var å skape en helhetlig tropp, noe de i forrige sesong ikke hadde. Én skade betydde krise. Det dannes et lag. Selv om det for klubbene rundt om i verden trolig var kjent av navn som Falcao, Di Maria og mange andre stjerner ville bli lagt ut for salg til sommeren (lenge før vi, som egentlig ikke vet en dritt, fikk vite om det), var Rodgers klar på at blant annet Lallana var et av førstevalgene hans.

 

Er det fordi han innså at han ikke hadde nubbesjans til å hente «store navn», eller fordi han mente at Lallana passer perfekt inn i hans fotballfilosofi? Herregud, for en vanvittig diskusjon. Dette minner meg om hvorfor jeg aldri lurker og/eller skriver på forumet. Av og til begynner jeg å lure på om gjennomsnittsalderen er 16 år.

 

To ulike lag, to ulike trenere og to ulike filosofier. Lev med det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

artig å se hva flere United fans skriver her inne, forsvarer en slik hinsides pengebruk (overgangsummer og lønn)

 

blitt Man City 2.0, får jo City sin innkjøps politikk til å se ut som Sogndal.

 

Sannheten er at Net-spend er det United som er den store stygge ulven. Vi får se om dere klarer å kjøpe dere til ligagull da. Blackburn, Chelsea og Man City har klart det før dere...

 

Selv hadde jeg satt mer pris på å bygge opp et lag og ikke kjøpe spillere i posisjoner som allerede er godt besatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...