Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

20.20: Ifølge Danny Welbecks agent er det snakk om at engelskmannen vil gå til Arsenal for £18m dersom det er snakk om en permanent avtale, eller £3 dersom han går på lån, ifølge Daily Mail.

 

 

Håper virkelig ikke at det er snakk om en permanent overgang! -Eller at det noen gang kommer til å bli det

Hvor er det fra? Altså den norske siden.

 

 

United.no

 

http://www.united.no/nyhetsarkiv/lander-manchester-klokken-18/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Gidder du å sjekke ut bullshiten du legger ut? Ronaldo og Messi alene tjener over det Falcao, Rooney og RVP vil tjene.

 

 

Men det var da.. Nå sutret AnewZ at ingen kan vite lønnen til spillerne, så hvordan kan du komme noen poster senere med svaret? Godt mulig det er feil, jeg bare fikk den opp i feeden min. Jeg skal ta det neste jeg legger ut med deg først, så du får godkjent det!

 

 

Det er låv å bruke hue :hmm:

Lenke til kommentar

Men det var da.. Nå sutret AnewZ at ingen kan vite lønnen til spillerne, så hvordan kan du komme noen poster senere med svaret? Godt mulig det er feil, jeg bare fikk den opp i feeden min. Jeg skal ta det neste jeg legger ut med deg først, så du får godkjent det!

Flott, da slipper vi mer tull! Fra spøk til tomat, så nei ikke gjør det. Trodde det var godt kjent at Ronaldo innkasserer nesten 5m i uka etter den nye kontrakten ble signert, logikken tilsier vel at Messi ikke tjener så veldig mye mindre - mange sier at han tjener mer i den nye avtalen, men her spiller det jo inn at ingen vet hva spillerne tjener. Hvis vi i tillegg legger til Bale som tjener masse penger, så er vi langt over 8m i uka.

Lenke til kommentar

Ja, og jeg trodde Ronaldo og Messi hadde rundt £300k i uken. Ærlig feil.

 

Jeg fant også ut at Ronaldo sin nye kontrakt er opp mot £500k i uken. Dermed så fant jeg også ut at hele regnestykket blir feil.

Lønna til Ronaldo alene er vel på nesten en halv milliard i året, tenker da at de skatter 50% uten at jeg vet hvor mye toppskatten er på i Spania. Helt ubegripelig spør du meg :)

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Eeeeh, gjorde akkurat noen i tv2 studioet en vits angående Munich-flykrasjen i 1958?

 

Når de snakket om å "følge med på fly" hele uka?

 

 

 

Gidder du å sjekke ut bullshiten du legger ut? Ronaldo og Messi alene tjener over det Falcao, Rooney og RVP vil tjene.

 

 

Men det var da.. Nå sutret AnewZ at ingen kan vite lønnen til spillerne, så hvordan kan du komme noen poster senere med svaret? Godt mulig det er feil, jeg bare fikk den opp i feeden min. Jeg skal ta det neste jeg legger ut med deg først, så du får godkjent det!

 

 

Sutret? Jeg sa at man kan da ikke vite lønnen til en spiller som ikke har signert en gang. Herregud, alle som sier noe om Falcao til United spekulerer bare. Først var det 500mill, så var det lån til 200mill, så ned i 50, så 100. Så var lønnen hinsides, så melder en annen noe annet etc. Poenget var at sånne bilder du la ut der er idiotiske. Det verste er jo folk som tar det for god fisk.

Lenke til kommentar

 

Eeeeh, gjorde akkurat noen i tv2 studioet en vits angående Munich-flykrasjen i 1958?

 

Når de snakket om å "følge med på fly" hele uka?

 

 

Nei, Per Jarle sa noe om at "Man Utd var den første klubben til å bli størst på Twitter og facebook" så nevnte han noe tall, så var det en som sa noe "flykrasj?" så begynte alle å le. På grensen til usmakelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

 

 

Hjelper lite når hele laget spiller shit og ikke har vunnet en eneste offisiell kamp denne sesongen.

 

e: Dessuten er det helt bevisst at Liverpool har prioritert bredde fremfor spillere til overpris. Kunne ikke bedt om et bedre overgangsvindu.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Lee Ryder melder at Ben Arfa nå sitter i bil/fly på vei til Hull.

 

 

Heeeeeeeelvete! Men Ben Arfa får ikke spille i Newcastle så da synes jeg det er fett at han stikker. Hadde elska det om han kom til Hull og herja der. Hadde vært helt fantastisk. Unner han det.

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

Herregud, det er ca. 4 gangen jeg ser det der. Alle vet at de kunne ikke brydd seg en dritt mindre om United. Eneste grunnen til at de har dratt dit er fordi United betaler helt idiotisk høye lønner fordi de er desperate. Hadde en klubb i CL matchet lønnen hadde de aldri i livet dratt til United. Di Maria og Falcao kunne faktisk ikke brydd seg mindre om United.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

21.19: Samme Sky-journalist melder at unge og lovende Tom Lawrence har signert for Leicester.


21.15: Unge Michael Keane linkes også på vei bort til Burnley. Det skriver Sky Sports-journalist på Twitter.



Håper at det er snakk om lån på Lawrence, og at Keane-ryktet er bullshit. Vi har ikke akkurat for mange forsvarsspillere. I hvertfall ikke hvis vi skal spille 3-4-3


Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...