Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

20.20: Ifølge Danny Welbecks agent er det snakk om at engelskmannen vil gå til Arsenal for £18m dersom det er snakk om en permanent avtale, eller £3 dersom han går på lån, ifølge Daily Mail.

 

 

Håper virkelig ikke at det er snakk om en permanent overgang! -Eller at det noen gang kommer til å bli det

Endret av noctua_nh-d14
Lenke til kommentar

20.20: Ifølge Danny Welbecks agent er det snakk om at engelskmannen vil gå til Arsenal for £18m dersom det er snakk om en permanent avtale, eller £3 dersom han går på lån, ifølge Daily Mail.

 

 

Håper virkelig ikke at det er snakk om en permanent overgang! -Eller at det noen gang kommer til å bli det

Hvor er det fra? Altså den norske siden.

Lenke til kommentar

 

20.20: Ifølge Danny Welbecks agent er det snakk om at engelskmannen vil gå til Arsenal for £18m dersom det er snakk om en permanent avtale, eller £3 dersom han går på lån, ifølge Daily Mail.

 

 

Håper virkelig ikke at det er snakk om en permanent overgang! -Eller at det noen gang kommer til å bli det

Hvor er det fra? Altså den norske siden.

 

United.no mener jeg at jeg leste det samme på :)

 

 

Edit: fant det også: http://www.united.no/nyhetsarkiv/vent-welbeck-ut/

Endret av Espp
Lenke til kommentar

 

Gidder du å sjekke ut bullshiten du legger ut? Ronaldo og Messi alene tjener over det Falcao, Rooney og RVP vil tjene.

 

 

Men det var da.. Nå sutret AnewZ at ingen kan vite lønnen til spillerne, så hvordan kan du komme noen poster senere med svaret? Godt mulig det er feil, jeg bare fikk den opp i feeden min. Jeg skal ta det neste jeg legger ut med deg først, så du får godkjent det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...