IcedInsanity Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Longshot. Musikken som ble spilt i innslaget om De Jong nå nettopp? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Kanye West - black skinhead 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Kanye West - black skinhead Herlig. Tusen takk! 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Haha. Fy faen United... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ja, for det er jo alt bekreftet før han har signert noe som helst hva slags lønn han har. Jepp. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ja, for det er jo alt bekreftet før han har signert noe som helst hva slags lønn han har. Jepp. Nei, men det ryktes da om en lønn på £300k på Falcao. Er ikke mye av lønningene som bekreftes, det har ikke hindret deg tidligere heller. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Gidder du å sjekke ut bullshiten du legger ut? Ronaldo og Messi alene tjener over det Falcao, Rooney og RVP vil tjene. 6 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) 20.20: Ifølge Danny Welbecks agent er det snakk om at engelskmannen vil gå til Arsenal for £18m dersom det er snakk om en permanent avtale, eller £3 dersom han går på lån, ifølge Daily Mail. Håper virkelig ikke at det er snakk om en permanent overgang! -Eller at det noen gang kommer til å bli det Endret 1. september 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Ninjaedit: Noen posta før meg Endret 1. september 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Du var snar å finne den når de spilte den på tv2 ja Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Di sa vel akkurat på tv2 at Welbeck dealen er off? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Byttet kanal før det ble mulig å se det der. Finnes ikke noenting som heter morsom sang. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 20.20: Ifølge Danny Welbecks agent er det snakk om at engelskmannen vil gå til Arsenal for £18m dersom det er snakk om en permanent avtale, eller £3 dersom han går på lån, ifølge Daily Mail. Håper virkelig ikke at det er snakk om en permanent overgang! -Eller at det noen gang kommer til å bli det Hvor er det fra? Altså den norske siden. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Eeeeh, gjorde akkurat noen i tv2 studioet en vits angående Munich-flykrasjen i 1958? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Enligt The Guardian är Reus på väg till London. Jag håller andan... #AFC Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) 20.20: Ifølge Danny Welbecks agent er det snakk om at engelskmannen vil gå til Arsenal for £18m dersom det er snakk om en permanent avtale, eller £3 dersom han går på lån, ifølge Daily Mail. Håper virkelig ikke at det er snakk om en permanent overgang! -Eller at det noen gang kommer til å bli det Hvor er det fra? Altså den norske siden. United.no mener jeg at jeg leste det samme på Edit: fant det også: http://www.united.no/nyhetsarkiv/vent-welbeck-ut/ Endret 1. september 2014 av Espp Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Gidder du å sjekke ut bullshiten du legger ut? Ronaldo og Messi alene tjener over det Falcao, Rooney og RVP vil tjene. Men det var da.. Nå sutret AnewZ at ingen kan vite lønnen til spillerne, så hvordan kan du komme noen poster senere med svaret? Godt mulig det er feil, jeg bare fikk den opp i feeden min. Jeg skal ta det neste jeg legger ut med deg først, så du får godkjent det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå