Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Joda Falcao vil styrke oss, men foretrekker lån enn en dyr overgang for en som er 28 år gammel.

Dette var mot Burnley. Når vi kommer til å møte City og Chelsea så vil det være klasseforskjell på midtbanen.

Ser poenget ditt med lån, men hvis det ikke blir topp 4 er det penger rett ut av vinduet (i min bok ihvertfall).

Jauda, han kan gjøre sesongen deres litt mindre pinling om dere ikke skulle klare det, men hadde vel vært mer ideelt å få inn noe man kan bygge på.

 

Blir spennende å se ihvertfall. Alltid gøy med store profiler i PL.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal bli godt når deadline day er over og vi sitter igjen med Sanogo på topp resten av året. Gleder meg! Superspiss! Han scoret jo tross alt 4 mål mot Benfica. #VerdensBesteSpiss

 

Wenger vet hva han holder på med. Hvis han mener at Sanogo er mannen som skal vinne oss gullet, så er det nok sant!

Lenke til kommentar

Sky Sports melder at United muligens signerer Ødegaard på deadlineday. Skulle det i tilfelle skje, så vil jeg anta at han lånes tilbake til Godset ut sesongen i Norge, har null tro på at han får spille noe annet enn reservelagsfotball i United.

Forsåvidt spennende. Hadde håpet at han gikk til klubben han elsker da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...