Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bli spennende, med en god midtbanespiller inn i slutten av deadline day i tilegg til Falcao på topp.

 

RVP har jo ikke akuratt vært i form.

 

Edit:

11.25: Manchester United nøler med å signere Radamel Falcao permanent som følge av den nylig gjennomførte kneoperasjonen. McDonnell mener at låneavtale er ideell.

Endret av Dolph Lundgren
Lenke til kommentar

Er vell snakk om ett lån med opsjon på kjøp. Altså f.eks. 20 millioner pund nå og 30-40 millioner pund om vi vil fullføre kjøpet etter sesongen. Jeg skjønner godt at vi går etter en av verdens beste spisser nå som Chicha og Welbeck er funnet for lett og RvP er skadet. Falcao og de Jong eller en annen midtbanespiller hadde smakt idag!

Lenke til kommentar

Hvis dette stemmer og United ikke klarer topp 4 så ler jeg meg i hjel

Hvordan skal Falcao hjelpe oss til topp 4 når angrepet ikke er problemet? Det er den sentrale midtbanen som må forsterkes.

 

Laget er heller ikke så samkjørte at nøkkelen ligger i å signere store stjerner. Tror vi har sett det i de tre kampene så langt. Formasjonen sitter ikke. Det hele minner meg om da City var nyrike og signerte store stjerner men slet med å produsere resultater.

Lenke til kommentar

 

Hvis dette stemmer og United ikke klarer topp 4 så ler jeg meg i hjel

Hvordan skal Falcao hjelpe oss til topp 4 når angrepet ikke er problemet? Det er den sentrale midtbanen som må forsterkes.

 

Laget er heller ikke så samkjørte at nøkkelen ligger i å signere store stjerner. Tror vi har sett det i de tre kampene så langt. Formasjonen sitter ikke. Det hele minner meg om da City var nyrike og signerte store stjerner men slet med å produsere resultater.

 

 

Hvordan kan du si at angrepet ikke er et problem? Det har vært statisk og elendig. Nå mot Burnley så var Mata, Rooney og RVP ELENDIGE. De kan ikke skylde på Fletcher/di Maria for at de faen meg hverken klarer å legge ned ballen, sentre ballen eller putte kula i mål. Si hva du vil, men jo, angrepet har vært et problem. Det er for lite tempo, for mye slurv og de bruker alt for mye tid med ballen, og det er ikke Fletcher sin feil. Sier ikke at midtbanen er bra, men å si at vi for øyeblikket har et bra angrep blir helt feil. Den kampen gjorde vondt å se på. Fortjener en tur på benken hele den trioen der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Lenge siden RvP har vært god nå og hvis han er ute med skade høres ikke dette så dumt ut. Betaler dere lønnen hans og? Kan fort ende opp som en Torres og det har blitt stilt store spørsmål om alderen hans er forfalsket. Litt rart å betale så mye for et lån da.

Det med at alderen var muligens var forfalsket er vel allerede oppklart at bare var "oppspinn".

 

 

Uansett, deilig å kunne slappe helt av en deadline day

Lenke til kommentar

Joda Falcao vil styrke oss, men foretrekker lån enn en dyr overgang for en som er 28 år gammel.

Dette var mot Burnley. Når vi kommer til å møte City og Chelsea så vil det være klasseforskjell på midtbanen.

 

Mot City og Chelsea så er forhåpentligvis Blind, Herrera og Carrick spilleklare. At City og Chelsea vil fremdeles har en sterkere midtbane må vi bare leve med, begrenset hvor mye som kan fikses på 1 overgangsvindu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...