#Kroenkeout Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nå ser vi hvor sponsor pengene går henne? chevrolet for the win.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hahahahahaha Lenke til kommentar
Populært innlegg Latias Skrevet 1. september 2014 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 1. september 2014 Nå blir ikke Latias glad. 10 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hihi, Van Gaal vet ikke hva han driver med. Overhodet ikke spiss United trenger. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hihi, Van Gaal vet ikke hva han driver med. Overhodet ikke spiss United trenger. Antageligvis bare starten. Kommer nok mer fra han utover dagen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 WTF?!?! Det kan faen ikke stemme. Missforstå meg jævla rett nå, klager ikke over at vi får inn Falcao, men jeg klager for at vi bruker penga HELT FORBANNA FEIL!!!!! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Gezzzuuz, hvor mye penger har dere a! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Hvis vi kjøper Falcao vil vi ha det mest framtunge laget i historien. Man kan ikke ha Falcao, Rooney, RVP, Di Maria og Mata i angrep med FLETCHER på midtbanen.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Gezzzuuz, hvor mye penger har dere a! 4 Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nå er det ikke bekreftet folkens så ro dere helt. Kan hende det bare er sprøyt. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Hvis vi kjøper Falcao vil vi ha det mest framtunge laget i historien. Man kan ikke ha Falcao, Rooney, RVP, Di Maria og Mata i angrep med FLETCHER på midtbanen.. LOL haha..Det høres ikke riktig ut nei.. Da lurer jeg på hva lønna hans vil være.. Endret 1. september 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Jeg tror ikke jeg tåler denne dagen. Tenk at jeg blir forbanna før lunch fordi vi har signert Falcao (ryktes å ha signert..) For en dag dette blir! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nytter ikke å ha et godt angrep om man ikke har noen på midtbanen til å spille opp til de. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Det har du helt rett i; dere har jo motsatt problem! God midtbane, men ingen spisser de kan spille opp til! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Tror nok dere(Manu) signer en midtbanespiller til. Strootman vil jeg tro. Edit: Eller så har jo dere Herrera og Blind. ikke dumme spillere dette. Endret 1. september 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Det hadde vært en herlig signering. Liker Strootman mye bedre en f.eks. De Jong Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 https://twitter.com/SocialRMadrid/status/506368850594922496 Lenke til kommentar
Populært innlegg Snikpellik Skrevet 1. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 1. september 2014 HAHAHA 12 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ser ut som det er et lån av Falcao det er snakk om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå