Emils. Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Deadline Day :D Når tror dere vi får se intervjuet med Harry Redknapp i bilen? 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Uten at jeg vet 100% sikkert, så kan jeg anta at FFP ligger å plager deg ekstremt mye. Tror de selger / låner for å ikke gå med alt for mye i underskudd Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Falcao, Alderweireld, Schneiderlin, Cleverley, Defoe, Rodriguez, Sandro, Chicharito, Carvalho, Negredo, Blind. Shuffle up and deal! Falcao - Arsenal (lån) Alderweireld - Southampton Schneirderlin - Southampton Cleverley - Aston Villa Defoe - Toronto Rodriguez - ? Sandro - Tottenham Chicharito - Real Madrid (lån) Carvalho - Sporting Negredo - Vallencia (lån) Blind - United Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Sitter med en følelse av Wenger trår til i dag og henter Falcao på lån. Tror ikke han vil kjøpe han. Men tror også han ser at det er så sinnsykt kritisk for Arsenal å få inn en toppspiss, i hvertfall nå som Giroud er ute halve sesongen. Forskjellen på å kjempe om gullet og å havne i EL for Arsenals del. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 ... Falcao - Arsenal (lån) Tror du virkelig at det skjer? Er det ikke bare Daily Mail som har meldt det ryktet? Jeg tror han ender opp i City, og det blir helt kaos i media som linker han til både United og City. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Idag er siste dag før eksamen. Liverpool, Chelsea og City ser ut til å ha gjort leksene sine mens United og Arsenal går for det klassiske skippertaket. Blir spennende. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 United har faktisk gjort leksene sine de også spør du meg. Det vil si. De har sluntret unna og skulket timene de siste årene, men i år har de gjort det nesten så bra som det kunne gjøres. Alt kan ikke fikses på en sommer. Det skjer mer i Januar vil jeg tro. Inn: 1x stopper, 1x venstreback, 1x CDM, 1x box2box og di fucking Maria. Ut: 2x stoppere, 2x venstrebacker, 1x CAM(10'er), og sannsynligvis forsvinner Cleverley og Hernandez også. Ikke så gale som enkelte vil ha det til Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Inn: Ung keeper, vår første signering. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Ingen rykter om at Cech er på vei ut? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nå er jo ryktene om Falcao sterkest rundt City, United og arsenal. Skjønner ikke hva de to førstnevnte skal med han, de har begge gode spisser. Tror likevel City trekker det lengste strået. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Håper ikke vi kjøper han, da burde vi heller bruke pengene lengre bak. Jeg både håper og kan ikke tro at det skulle være aktuelt engang. #Falcao-OUT! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Alle de 3 klubbene har jo penger og råd til det. Men de som BØR gå for Falcao er Arsenal. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Håper ikke vi kjøper han, da burde vi heller bruke pengene lengre bak. Jeg både håper og kan ikke tro at det skulle være aktuelt engang. #Falcao-OUT! Skal ikke RVP opereres eller noe sånt? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nå melder AS at han er klar for 65 mill euro ja. WHAT THE FUCK. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Telegraph er vel ganske troverdig og? Wow. Hadde jeg ikke sett for meg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Nå blir ikke Latias glad. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Faen. Hadde håpet det Wenger slo på stortromma og hentet Falcao.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå