Tkse Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Her er artikkelen i hvertfall, så kan man dømme utifra den! http://m.nettavisen.no/sport/3459680.html Dømmer det slik: Song er en utrolig ekkel spiller. Løgnhals, og en grisk person. Hva er poenget med å signere en ny kontrakt for å binde seg til klubben du "elsker", når du allerede har en 3 års kontakt. Altså du har jo plenty med tid. "Jeg ville ikke gjøre det for penger, men fordi jeg elsket klubben", bullshit! Song har nådd bunnen, og fått kanonfart ned mot bunnen helt siden han kom til Barca. Hadde han holdt seg i Arsenal hadde han nok hatt litt i både beina og hodet, tror jeg. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Falcao sier tweeten er falsk: Tjaaaa... er nå ikke så sikker på det. Veldig mange som meldte om tweeten samtidig. Jeg tror det bare var en forhastelse. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Forrige uke så meldte Cerci at han var klar for Atlético Madrid på Twitter. Cerci satt å spilte FIFA med noen lagkamerater da han kjente i lommen at mobilen dirret som faen. Var visst hacket. Slettet den etter ett min han også. Kan være det samme som har skjedd med Falcao? Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Ja, men tweeten var definitivt ekte. Om det var han som skrev den vet jeg ikke. Rart at han skriver at tweeten var falsk istedet for å si at han ble hacket, om han ble hacket. Et par tusen så jo klart og tydelig tweeten. Jeg tror det bare var en forhastelse og at ikke alle detaljer for overgangen er ferdig. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Ingen rykter rundt Benteke..? Han er jo ute med langtidsskade (estimert til oktober(?)), men burde jo fortsatt være en ganske ettertraktet spiller. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) Negredo på ett års lån til Valencia Endret 31. august 2014 av Adrax Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Forrige uke så meldte Cerci at han var klar for Atlético Madrid på Twitter. Cerci satt å spilte FIFA med noen lagkamerater da han kjente i lommen at mobilen dirret som faen. Var visst hacket. Slettet den etter ett min han også. Kan være det samme som har skjedd med Falcao? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 (endret) lol. Endret 5. september 2014 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Blir en antiklimatisk deadline day Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Alltid like artig å sjå programlederane prøve å halde sendinga gåande i time etter time. *Titus Bramble til QPR!!* Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Negredo på ett års lån til Valencia https://twitter.com/superdeporte_es/status/506158340389765121 da ser vi Falcao i city i morgen kveld da... Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Falcao, Alderweireld, Schneiderlin, Cleverley, Defoe, Rodriguez, Sandro, Chicharito, Carvalho, Negredo, Blind.Shuffle up and deal! Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Negredo på ett års lån til Valencia https://twitter.com/superdeporte_es/status/506158340389765121 da ser vi Falcao i city i morgen kveld da... huff.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Visstnok skal Arsenal, RM, City og United kjøpe Falcao i følge twitter nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Falcao, Alderweireld, Schneiderlin, Cleverley, Defoe, Rodriguez, Sandro, Chicharito, Carvalho, Negredo, Blind. Zigic. Shuffle up and deal! Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 (endret) Jeg har fortsatt ikke skjønt hvorfor Monaco vil låne ut Falcao, dem har jo kun Berba og Traore som spiss, hvorfor låne ut DEN beste spissen som allerede har skårt to mål for dem. Pga lønna? Dem solgte jo Rodriguez for %#}[^] millioner. Har nok av penger i kassa til å dekke lønna hans. Endret 1. september 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Liverpool går for Valdes. @Indykaila. Vet at kilden er kanskje den minst troverdige der ute, men hey, det er da deadline day. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er det deadline day sending på Sky sports idag? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Er det deadline day sending på Sky sports idag? Ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå